Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Tool Junkies
Tool Junkies Wissel hier ervaringen en tips uit over de diverse gereedschappen die je als modder kunt gebruiken.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-08-2008, 22:23   #1 (permalink)

Standaard Nitrile handschoenen

Yo peepz,

Een tool die ik zelf veel gebruik zijn operatiehandschoenen, oftewel de handschoenen van blauw/paars materiaal die ook in ziekenhuizen worden gebruikt. Vanwege de statische electriciteit en stof/vuil op mijn vingers werk ik altijd met rubberen (isoleert!) handschoenen aan. Je kunt hier standaard latexhandschoenen voor gebruiken, maar als je allergisch bent voor rubber zit je met de gebakken peren. Nog een nadeel is het feit dat ze gepoederd zijn, handig met aantrekken maar het blijft kleven op je vingers en eventueel aan onderdelen. Daarom gebruik ik nitrile handschoenen, van een synthetisch rubber dat anti-allergisch is. Het is verkrijgbaar bij webwinkels die doe in medische benodigheden of apotheken en piercingshops.

Nitrile handschoenen kosten per doos van 100 stuks ongeveer 7.50

Hoop dat jullie hier iets aan hebben

- Reginas
Reginas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-11-2008, 06:49   #2 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reginas Bekijk bericht
Yo peepz,

Een tool die ik zelf veel gebruik zijn operatiehandschoenen, oftewel de handschoenen van blauw/paars materiaal die ook in ziekenhuizen worden gebruikt. Vanwege de statische electriciteit en stof/vuil op mijn vingers werk ik altijd met rubberen (isoleert!) handschoenen aan. Je kunt hier standaard latexhandschoenen voor gebruiken, maar als je allergisch bent voor rubber zit je met de gebakken peren. Nog een nadeel is het feit dat ze gepoederd zijn, handig met aantrekken maar het blijft kleven op je vingers en eventueel aan onderdelen. Daarom gebruik ik nitrile handschoenen, van een synthetisch rubber dat anti-allergisch is. Het is verkrijgbaar bij webwinkels die doe in medische benodigheden of apotheken en piercingshops.

Nitrile handschoenen kosten per doos van 100 stuks ongeveer 7.50

Hoop dat jullie hier iets aan hebben

- Reginas
ja idd waar, zo'n handschoenen zijn een prachtige deugt. ik zelf ben elektricien, dus 24/24 geladen, in het begin kwam ik s'avonds thui sna het werk en jah... statisch geladen nog ik neem en spinternieuw moederbordj vast, ik plaats die. en ju, kapot was hij dus en MUSt is dat je je eigen NIET statisch maakt door, deze handschoenen, of eventueel met je hand de verwarmen even aan te raken(minutje of 3) want deze is natuurlijk(zou moeten) geaard zijn...
BTW: Thx Reginas had er nog niet aangedacht om handschoenen te gebruiken

Master_Led is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-11-2008, 08:57   #3 (permalink)

unstable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Master_Led Bekijk bericht
ja idd waar, zo'n handschoenen zijn een prachtige deugt. ik zelf ben elektricien, dus 24/24 geladen, in het begin kwam ik s'avonds thui sna het werk en jah... statisch geladen nog ik neem en spinternieuw moederbordj vast, ik plaats die. en ju, kapot was hij dus en MUSt is dat je je eigen NIET statisch maakt door, deze handschoenen, of eventueel met je hand de verwarmen even aan te raken(minutje of 3) want deze is natuurlijk(zou moeten) geaard zijn...
BTW: Thx Reginas had er nog niet aangedacht om handschoenen te gebruiken

Niet om jou af te zeiken hoor: Maar twee dingen om in het vervolg rekening mee te houden.

1 Let op de datum van de topics waarop je reageert. Dit is een topic dat niet meer actief is sinds Augustus.

2 Gebruik leestekens en ABN. Dit leest wel wat makkelijker. Vaak nemen mensen niet eens de moeite om je bericht door te nemen als het er zo uit ziet.

Basic rules of surviving Case Junkies
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.