| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Tool Junkies Wissel hier ervaringen en tips uit over de diverse gereedschappen die je als modder kunt gebruiken. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2008 Locatie: Eindhoven
| Yo peepz, Een tool die ik zelf veel gebruik zijn operatiehandschoenen, oftewel de handschoenen van blauw/paars materiaal die ook in ziekenhuizen worden gebruikt. Vanwege de statische electriciteit en stof/vuil op mijn vingers werk ik altijd met rubberen (isoleert!) handschoenen aan. Je kunt hier standaard latexhandschoenen voor gebruiken, maar als je allergisch bent voor rubber zit je met de gebakken peren. Nog een nadeel is het feit dat ze gepoederd zijn, handig met aantrekken maar het blijft kleven op je vingers en eventueel aan onderdelen. Daarom gebruik ik nitrile handschoenen, van een synthetisch rubber dat anti-allergisch is. Het is verkrijgbaar bij webwinkels die doe in medische benodigheden of apotheken en piercingshops. Nitrile handschoenen kosten per doos van 100 stuks ongeveer 7.50 Hoop dat jullie hier iets aan hebben - Reginas |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2008
| Citaat:
BTW: Thx Reginas had er nog niet aangedacht om handschoenen te gebruiken ![]() | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Citaat:
1 Let op de datum van de topics waarop je reageert. Dit is een topic dat niet meer actief is sinds Augustus. 2 Gebruik leestekens en ABN. Dit leest wel wat makkelijker. Vaak nemen mensen niet eens de moeite om je bericht door te nemen als het er zo uit ziet. Basic rules of surviving Case Junkies ![]()
__________________ Had je wat? | |
| | |