| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey ik ben een belangrijk cd'tje aan het maken. Nu wil ik het zo maken dat index.html opstart als de cd er in zit. Hoe doe ik dat?? Greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Maak een inf file aan met de volgende tekst erin: [autorun] open=bestandsnaam.exe icon=icoon.ico Noem het bestand overigens wel autorun anders werkt het niet.ico's kan je maken door een BMP file te maken van 32x32 pixels met het icoontje erin en dat vervolgens opslaan en de extensie veranderen naar .ico en die dan op de CD zetten.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ja, dat zou moeten werken. Je kan proberen eerst een iso te maken en die te mounten zodat je geen CD's vernökt als het mislukt of niet goed werkt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| De extensie van je autorun file moet .inf zijn ![]()
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik weet niet of die laatste regel nodig is, als ik een paar CD's bekijk die ik zelf op mijn pc heb staan zie ik dit: [autorun] open=setup.exe icon=setup.exe [autorun] open=install.exe icon=maxpayne.ico Dus ik denk niet dat [/autorun] nodig is om toe te voegen.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Het werkt niet echt.... Hij runt index.html niet ![]() Ik ga dan naar deze computer->G:\ -> automatisch afspelen -> G:\ is geen geldige win32 toepassing in de autorun.inf Code: [autorun] open=index.html icon=icoon.ico Hij laat wel het icoon zien maar hij runt index.html niet ![]()
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Probeer eens te googlen naar "autorun cd html" ofzo, ik weet dat er meer mensen zijn die dit geprobeerd hebben en er zijn zeker oplossingen voor ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik heb zelf ook een keer een autorun file gemaakt. Ik had toen een heel klein programmaatje nodig dat heette winopen.exe. Met dit programaatje kan je aangeven wat hij moest openen als je de cd-rom erin deed. Moet je maar even googlen naar winopen, misschien vind je het dan wel. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ik het het met een .bat file gemaakt. alleen nu wil ik dat hij 10 sec wacht met het starten van index.html Code: @echo Loading CD @start index.html @cls @exit
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Casebadge] Hoe zelf te maken? | eXistenZ | Area 1337 | 9 | 11-11-2008 16:30 |
| zelf kast maken | rusty | Casemod Junkies | 13 | 10-01-2007 16:58 |
| Voedingkabels zelf maken | uJay | Elektronica Junkies | 7 | 27-09-2005 20:02 |
| Casebadge zelf maken | Demoniac | Casemod Junkies | 10 | 11-01-2003 00:13 |