| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Dit is mijn situatie. Server:Windows 2000 Server Workstation 1:Windows 98 Workstation 2:Windows 2000 In de server zitten 2 netwerkkaarten. In een komt internet in en een andere gaat naar een switch. Vanuit de switch gaan er 2 kabels naar de workstations. Wat wil ik nu. Ik wil via mijn workstation in kunnen loggen op de server zodat ik met de server kan monitoren wat er allemaal in het netwerk gebeurt en welke site`s er bijvoorbeeld worden bezocht. Ook wil ik dat de 2 workstation`n kunnen internetten En ik zou willen dat ze dan moeten inloggen met hun eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Zo kan ik in de gaten houden wie er hier op welke site gaat enzevoorts. Ik heb me de afgelopen week ******* gezocht naar een uitleg hoe ik dit moet maken. Maar het wil me gewoonweg niet lukken om het te vinden. Bedankt voor eventuwele info vast.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| http://www.realvnc.com/ Mooi programma heb ik zelf ook gehad.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Als je een beetje overweg kan met je windows 2000 server installeer dan de terminal services, als deze zijn geinstalleerd kan je via RDP een verbinding maken met je server. Voor het internet delen gebruik je RRas server(Remote routing access server) zegmaar een router dus. Hopelijk heb je hier genoeg aan. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| probleempje | mudder | Hardware Junkies | 11 | 31-10-2007 18:41 |
| Far Cry probleempje | Sendar | Software Junkies | 7 | 10-10-2006 14:19 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 18:42 |
| msn probleempje | Mr. Neo | Software Junkies | 6 | 6-09-2003 13:30 |
| netwerk probleempje | Dark | Software Junkies | 2 | 29-08-2003 20:05 |