| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik heb windows geïnstalleerd op een partitie van 4gb, en nu blijkt na vele updates etc. dat het niet meer genoeg is. Hij vraagt steeds om het leegmaken/verwijderen van programma's omdat ie dan nog minders als 200mb over heeft. Nu zou ik natuurlijk m'n schijf kunnen formateren en een nieuwe en deze keer grotere partitie kunnen maken, maar dat zou ik liever niet doen als het ook op een andere manier kan. Ik kan op google eigenlijk alleen vinden hoe je een partitie kan hernoemen.. maar niet of het ook mogelijk is om de grootte aan te passen. Ik denk eigenlijk van niet, lijkt me vrij onlogisch als het wel zou kunnen.. maar niet geschoten is altijd mis.. Dus weet iemand een manier om een partitie te vergroten, of eventueel tips om de ruimte die de wininstall inneemt te verkleinen.. Alvast bedankt! Zou me veel werk schelen..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Het lukt me niet om de partitie groter te maken danwel de andere partitie op dezelfde schijf (waar nog zo'n 3gb op leeg staat) kleiner te maken met Partition Magic. Hij zegt wel dat het kan (minimal size etc.) maar als ik de grootte dan verander naar een groter danwel kleiner getal dan zegt ie dat de waarde niet correct is ofzoiets.. dat het dus niet kan. Er staat in het lijstje met partities ook dat er ~7mb ongebruikte ruimte is.. maar die kan ik ook niet aan een partitie toevoegen.. Iemand hier al eens dezelfde problemen gehad??
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Die 7 of 8 mb die je niet kan gebruiken, daar heeft iedereen last van, heb je wel de geregistreerde versie van Partition Magic genomen nu?
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik heb geen demo zegmaar... Maar hij geeft een error, dat het gekozen nieuwe mb verkeerd is.. en dat ik een grootte moet kiezen tussen .... en ...., terwijl het aantal mb wat ik ingetypt had daar gewoon tussen zit. Ik kan ook niet met de pijltjes omhoog/omlaag klikken om de grootte te veranderen, moet het intypen. Edit: Het lukt nu wel.. raar.. maar waar :P Nu nog kijken of het lukt om het ook uit te voeren zonder problemen ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zal een aparte partitie mijn OS versnellen? | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 15 | 19-09-2007 17:48 |
| Partitie hulp nodig | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 30-08-2007 15:10 |
| Programma voor een Partitie aan te maken | _PhanToM_ | Software Junkies | 4 | 31-07-2007 20:35 |
| Partitie maakt HD ruimte klein? | FuriousHamster | Software Junkies | 4 | 4-04-2007 18:52 |
| Oude PC bouwen, partitie maken, instaleren. | NecroCide | Hardware Junkies | 15 | 29-04-2003 20:09 |