Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 13-04-2005, 09:49   #1 (permalink)

Standaard [WIN] DVD DATABASE

Hey, ik heb een ruime collectie dvd's (zo'n 400 en ja allemaal origineel) en ik wil deze archiveren. Nou werkte ik een aantal weken geleden met het programma all my movies, geweldig programma om een lijst te maken maar het is een trial version en ik zoek iets gratis. (blijven nederlanders :P). Ik zoek hier geen crack's of dergelijk maar een alternatief programma dat hetzelfde doet. Dit programma zocht nmlk alle info er zelf bij en met cover e.d. dus alleen ff een paar urtjes titels invoeren en ik was klaar. Maar nu werkt het programma niet meer (trial periode voorbij). En ik heb geen zin elke keer deinstal en instal te doen.

Wie weet er wat of heeft het programma zelf en helpt mij uit de brand, my thnx are great
Oud 13-04-2005, 09:52   #2 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Jamba liet mij ook zo'n programma zien, volgens mij was dat Freeware.
PM hem anders even dan krijg je vast wel antwoord
Oud 13-04-2005, 10:51   #3 (permalink)

Standaard

Ik werk nu sinds (5min geleden) net met Ant movie collection, het werkt wel maar is veel meer werk, maar ja als het gratis is (en dat is het) moet het maar. Maar ik sta nog steeds open voor suggesties.
Oud 13-04-2005, 12:48   #4 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Ik had een tijdje geleden ook een dergelijk programma. Je voerde dan de barcodenummers in de je films, en hij zette er dan alle info die er maar van beschikbaar was meteen bij. Ik zal vanavond eens kijken of ik de naam nog kan achterhalen.
Oud 13-04-2005, 13:18   #5 (permalink)

Standaard

Vet man thnx, dat wordt lekker nuimmertjes tikken dus :P. Nou ja als het werkt hoor je mij niet klagen.
Oud 17-04-2005, 17:59   #6 (permalink)

Standaard

En... Is er nog gekeen voor mijn nederige database...? bvd
Oud 24-04-2005, 17:22   #7 (permalink)

Standaard

Ik heb een tijdje een programma gebruikt waarbij je ook barcodes intypte (of als de barcodes onbekend waren kon je titel ook nog intypen etc.) en dan zoekt ie het op incl. covers etc. En dan stond het meteen op hun website (je lijstje) en dan kon je ook link geven zodat andere mensen het konden bekijken etc..

Was DVDProfiler: http://www.dvdprofiler.com

Is al een tijdje geleden dat ik het gebruikte.. de website ziet er anders uit.. zou niet weten of het nogsteeds gratis is..
Oud 24-04-2005, 19:26   #8 (permalink)

Standaard

Ik lees dit nu pas, maar mocht je er nog wat aan hebben, ik gebruik Movie Collector Pro, maar dat is geen freeware. Het werkt hetzelfde als hierboven beschreven: je zoekt in verschillende film databases op naam of barcode en hij zoekt zelf alles erbij op. Het is geen groot progje, dus mocht je nog interresse hebben, voeg me dan toe op msn.
Oud 21-06-2005, 20:11   #9 (permalink)

Standaard

kijk eens op dvdprofieler.com daar kan je gratis de sofwtare downloaden en je moet regristreren via je mail adres maar het kost niets . Alles werkt via het net en je zet je collectie ook online als je dat wil . echt wel de moeite !
Oud 21-06-2005, 20:17   #10 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Als je een programma hebt dat met barcodes werkt en je hebt een hoop films in te voeren, dan is het misschien handig om naar een (2e hands) barcodelezer te kijken.. veel van die dingen sluit je aan op de PS/2-poort (doorlusstekker zodat je ook nog een toetsenbord kan aansluiten) en als je een code scant dan wordt die door dat apparaat heel snel 'ingetypt'. Heeft mij op stage een hoop tijd bespaard met het registreren van 50 TFT's :P
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CMS en Forum in één database. RA-ART Software Junkies 6 23-12-2006 23:14
Database fouten. RA-ART CaseJunkies Support en Feedback 3 28-06-2006 18:43
could not connect to database Foxie CaseJunkies Support en Feedback 1 28-10-2003 19:10

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.