| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb sinds juni vorig jaar een Acer Travelmate 8000 laptop, een tijdje geleden wou ik voor het eerst de TV-out van dit speeltje gebruiken. Op de tv kreeg ik zwart-wit beeld, ik dus even naar de instellingen van de tv-out, kan ik alleen"NTSC-M" of "NTSC-M (japan)" selecteren. Een vriend van me heeft de zelfde laptop (alleen andere cpu) en kan wél gewoon PAL-B selecteren, en mooi gekleurd beeld krijgen, met de zelfde kabels op de zelfde tv. Ik heb al meerdere drivers geprobeerd. Op de acer.nl staat bij de I/O poorten: 1 x S-video out (NTSC/PAL). Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik wél lekker in kleur een film op m'n tv kan kijken? Specs: Acer travelmate 8002LCI 1.5ghz 1mb 512mb ddr radeon 9700 64mb |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Wat voor kabel gebruik je? Indien je een S-Video naar Scart kabel gebruikt, dan schijnt het met een S-Video naar S-video kabel op te lossen zijn.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke laptop wil jij? | Z-tune | Area 1337 | 3 | 7-05-2007 17:28 |
| Laptop TFT op vga? | Laser | Elektronica Junkies | 12 | 31-01-2007 19:25 |
| [NF] Xbox 360 Laptop-MOD | case_freak | News & Review Junkies | 4 | 20-09-2006 19:58 |
| Lcd laptop | redostrike | Elektronica Junkies | 2 | 5-12-2004 15:28 |
| Laptop DVD brander | Eitje | Hardware Junkies | 1 | 31-05-2004 17:14 |