| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Het kan dus wel zonder PHP / ASP. ![]() Shop Factory Pro... Zoek het eens op op kazaa/ emule / DC++ o.i.d. Heb ik op mijn kabelfoon accountje gedraaid die enkel Apache had, niks geen extra's. ![]()
__________________ FilmFreakz |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Als je geen PHP / ASP ondersteuning hebt moet je zoeken naar een webshop module die bestaat uit Javascript en CGI. Bijna 99,9% van de webservers ondersteund zowel javascript als CGI. Ik kan zelf geen CGI maar het schijnt een zeer gemakkelijk en flexibele programmeertaal te zijn. Het nadeel is alleen dat het trager is dan een programmeer taal zoals PHP en ASP! Suc6 ermee!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Webwinkel voor Ac-Ryan SATAII kabels | The Puma | Cooling & OC Junkies | 6 | 7-03-2007 20:33 |
| [Free online game] Silkroad Online. | brantje | Software Junkies | 4 | 19-01-2006 16:51 |
| ik heb een probleem met mijn pc wie helpt mij? | Trucker | Hardware Junkies | 3 | 15-09-2005 13:19 |
| [WC]Schoonmaken van de onderdelen helpt... | Cooling & OC Junkies | 7 | 22-10-2003 15:57 | |
| Wie helpt me om een naam te verzinne? | paultjuh | Area 1337 | 33 | 17-07-2003 11:32 |