| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Hoi, ik heb een probleem met het afspelen van CS filmpjes Deze filmpjes hebben vaak een erg hoge bitrate voor Beeld en geluid, nu loopt het geluid bij mij altijd prima, maar het beeld niet. Met windows media speler krijg ik dat beelden door elkaar gaan lopen, en met bv Divx player lagged het beeld gewoon. Ik heb de meeste standaard codecs geinstaleerd; Ac3, Divx, Xvid, K-lite codec pack, k heb ook DirectX 9 geinstaleerd, niks helpt. Overigens, normale speelfilms kan ik wel gewoon afspelen zonder enige lag. Ow, en voor mn format kon ik dezelfde filmpjes wel zonder lag afspelen Ik heb zelf t idee dat ik verkeerde codecs heb, maar zeker weet ik het niet, kan iemand me hiermee helpen ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| En wat gebeurt er als je die filmpjes op BSplayer of Media player classic afspeelt?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
zo gaat dat met alle media spelers die k gebruik hebt. Daarom denk ik niet dat het aan spelers ligt maar aan eventuele codecs | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Nou, ik heb nu dus Nimo Codec Pack geinstaleerd, met als resultaat dat zelfs de filmpjes die ik eerst wel normaal kon kijken nu ook niet meer normaal afspelen. T heeft mn pc dus alleen nog maar meer verneukt |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ja, dat snap ik ook wel, maar tis wel vreselijk irritant telkens. K heb nu die Codec pack eraf gegooid, Divx, Ac3 en Xvid geinstaleerd, en nu is al t geluid van mn bestanden weer weg, wordt er best ziek van tbh edit: nu eindelijk mn geluid weer terug door een MPEG3 codec te instaleren. Maar mn huidige probleem van dat hoge bitrate filmpjes laggen etc heb k dus nog steeds Iemand met echt handig info ? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Video probleem | Jensn | Software Junkies | 11 | 1-10-2006 13:13 |
| video convertor | Jethro | Software Junkies | 5 | 19-08-2006 16:38 |
| Streaming video op de PDA? | Freakazoid | Software Junkies | 0 | 26-09-2005 21:01 |
| wegvallen van video | DJD xtreem | Hardware Junkies | 3 | 28-09-2003 21:17 |
| video kaart | vanderstoep | Cooling & OC Junkies | 13 | 28-05-2003 07:12 |