| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Volgens mij met een sessie, die opgeslagen wordt in een cookie. Ik denk dat je dat op de website van phpBB wel kan vinden.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ja, kom op zeg. Wat verwacht je? Eerst vraag je hoe beveiligingen op een forum te omzeilen zijn en dan ga je vragen hoe dit forum werkt. Vind je het niet een klein beetje gek dat er lui zijn die vermoeden dat je iets met dit forum wilt uithalen?!? :/
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik weet niet of ik common ben, dacht zelf dat ik nogal apart was... Iig, je probeert eerst in een topic recht voor z'n raap te vrage hoe je de zooi moet hacken, lukt dat niet open je een nieuw topic waar je met deelvragen ons er probeert in te strikken. Gaat je volgens mij niet lukken.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| cookies probleem | Mr. Neo | Software Junkies | 5 | 23-09-2003 09:06 |