| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Hallo, ik zoek een goedf werkende progammatje waarmee ik kan zien hoe heet mijn pc is. Ik heb voor mijn videokaart rivatunner en daar kan ik wel zien hoe heet mijn kast is en mijn videokaart enzo maar ik wil ook weten hoe heet mijn cpu is. Ik heb al verschillende progammatjes gebruikt cpu kool en core center en nog een anderen maar daar weet ik de naam zo niet van. maar die progamatjes werkten niet zo goed Dus weet iemand een anderen progammatje waar ik meej kan kijken hoe heet mijn pc is. Ik zou uit dit progammatje dit willen lezen: -hoe heet mijn kast is -hoe heet mijn cpu is -hoe heet mijn hd's zijn -hoe heet mijn videokaart is (core en mem als het kan) Verder maakt het niet veel uit. gr. Willyfreaky |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Hoewel MBM5 niet meer ge-update wordt (ik geloof dat de website zelfs uit de lucht is gehaald) kan je via Google hem altijd wel ergens vinden. In mijn opinie is MBM 5 verreweg het beste programma. Ondersteuning voor veel moederborden en een aardihe collectie plug-ins. Maar dat wil niet zeggen dat de andere programma's niet goed zijn hoor. Just my two cents ![]()
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Motherboardmanager 5, MBM5 in 't kort, is idd een van de fijnste programma's om je temperaturen mee uit te lezen. Het is wel zo dat je ook sensors moet hebben op de plekken waarvan je de temperatuur wil lezen. Zo is de kans dat er een sensor op je grafische kaart zit niet echt groot volgens mij, en op het geheugen van je graka nihil. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
En vergeet de download junkies sectie niet, daar staan veel van dit soort programma's.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
|
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Shut down Sofware...(of hoe je het ook wil noemen) | Raptor | Software Junkies | 12 | 21-10-2004 21:08 |
| Hitte uit pc Waterkoeling de oplossing? | blueeyedme | Cooling & OC Junkies | 8 | 21-07-2004 11:53 |
| Schema voor hitte censor en een lcd | Li-Unit | Elektronica Junkies | 12 | 9-01-2004 18:08 |
| Het GROTE wat is jouw CPU temperatuur met deze hitte topic | the widow maker | Hardware Junkies | 20 | 9-09-2003 03:36 |