| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Vaag, mijn vriendin had een hoop spyware en troep enso op haar pc, dat liep dus voor geen meter meer. Ik formateerde en installeerde heel windows xp dus opnieuw dus alle stond er weer netjes op zie ik opeens dat er een hoop spy/ad ware mee geinstaleerd is (mischien nog en virus op de achtergrond? Vervelend ja, internet hapert en bijna alles (neem msn) loopt snel vast/ blijft hangen. Wat kan ik nu het beste doen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| http://www.hitmanpro.nl ? Goeie virusscanner installeren, windowsupdate draaien, Mozilla Firefox gebruiken ipv IE... Allemaal standaardoplossingen voor spyware lijkt me.... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat heb je allemaal geïnstalleerd na de herinstallatie van WinXP? Want er bestaan inderdaad bootvirussen, maar die kom je nog zelden tegen. Bovendien heb ik nooit gehoord van een dergelijk virus dat spyware installeert, meestal zetten zulke dingen backdoors open op je PC (zodat hackers je systeem over kunnen nemen) of ze vernietigen/beschadigen je data.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| « Its alive!
|
sofware hitte pc » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Virus | Wolgarnaal | Software Junkies | 4 | 16-12-2006 12:56 |
| Virus? | Hellion | Software Junkies | 9 | 1-02-2006 16:19 |
| Virus!!! | Djdevil133 | Software Junkies | 6 | 15-10-2004 19:48 |
| Mblaster Virus | YGkremer | Software Junkies | 5 | 15-08-2003 22:52 |