| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| waarmee mot je een .CUE bestand openen? volgens mij is het een trackindeling, want het stond in de map bij de mp3 van bitte-ein-beat4 die ik van n vriend heb. ik wil hem dus graag met de juiste trackindeling branden, maar waarmee??? of heeft iemand een bestandje waarmee je hem in nero met de juiste indeling kunt branden?
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| dat open je met kladblok. is plaintext, en het beschrijft de Index van een CD en de mode waarin die is opgenomen. je kan et met de meeste brandprogamma's laten uitlezen i.c.m. een Bin of ISO bestand, zodat het brandprogramma de juiste settings detecteert, en de CD automatisch goed brand. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
maargoed, het is iig en trackindeling/imageinfofile voor bij een Bin image. als je een burnprogramma vertelt dat Cue bestand te gebruiken pikt hij automatisch de Bin erbij. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| cdrwin *MODBREAK* Ik vind die site erg veel op een warez site lijken, er moet wel een officiele site zijn die het heeft! Hier bijvoorbeeld: http://download.com.com/3000-2646-10...ml?tag=lst-0-1 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| kep geen .bin bestand of geen .iso kep maar gewoon het .cue bestand geopend in kladblok, en middels die trackopgave in nero het grote mp3bestand gesplit en het klopt ook nog voor zover k de cd al geluisterd heb, maar de rest zal ook wel kloppen, want t was op de frame nauwkeurig thnx iig. mzzl, tw@n
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dit bestand word niet herkend als MS-DOS of Windows bestand | SupReme | Software Junkies | 7 | 7-04-2007 21:03 |
| PSD bestand | Pawiro | Software Junkies | 1 | 19-08-2006 01:52 |
| waarmee monitoren | sero | Cooling & OC Junkies | 17 | 3-10-2004 19:54 |
| bestand dat niet wil openen | Trucker | Software Junkies | 1 | 23-09-2004 19:42 |
| waarmee athlon xp unlocken? | -PartyBoy- | Cooling & OC Junkies | 33 | 13-03-2003 10:24 |