| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2005
| :/ Voor de zoveelste keer heeft iemand me gehacked en ik weet voor zo een 99,99% zeker dat ik weet dat iemand het is die ik ken. Ik wilde dus vragen wat ik kan doen ik heb mijn geheime vraag al verander enz. maar ik wil graag wat ding doen. Ik wil graag iets achter halen, waar iemand woont ik heb die persoon msn maar zou ik kunnen traceren waar die persoon woont? en hoe zou dat moeten. En ik wil graag die persoon`s msn hecken waar van ik denk dat die mij heeft gehecked ik weet dat het niet mag maar dat mens heeft het nou al zo vaak gedaan en ze heeft het bekend dus wilde ik jullie hulp vragen. Het liefst zou ik willen weten hoe je het kan traceren waar die persoon woont het hoeft niet precies maar het land vind ik al goed :P. Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen, omdat ik deze vraag al een tijdje hebt. Dus vroeg ik me af is daar een goed programma voor om te kunnen kijken waar iemand woont.Ik dan jullie voor het lezen. Dimo. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Zeer onduidelijk geschreven, pas op het eind kom ik er achter dat het om MSN/ hotmail gaat. En kies de volgende keer een topictitel die je probleem omschrijft inplaats van hulp. Hat is niet echt hacken maar meer het raden van me geheime vraag. Verder gaan wij je niet helpen iemand te hacken, dit is namelijk illegaal en wordt dus niet besproken op Casejunkies. Ik raad je aan: Rijd naar z'n huis en zeg het tegen zijn moeder.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Deja vu... Al voor de tweede keer met dit topic... (Ik kan mij herinneren dat ik ditzelfde al 2 keer ergens gelezen heb..)Enfin @ eXistenZ: Waarschijnlijk weet hij niet waar de persoon woont, alleen wie het uit z'n lijst was.. Ik zou zeggen, neem een nieuw hotmail/msn account, ander wachtwoord, en zet alleen mensen in je lijst waarmee je echt praat en die je ook kent..
__________________ "When the beat drop..." |
| |
|
| « Netop school
|
LCD software » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hulp met programmeren | Koradhil | Software Junkies | 6 | 2-10-2006 14:23 |
| HULP | nightfox | Casemod Project Logs | 1 | 18-01-2006 21:32 |
| OC hulp aub!!!!! | ricard0 | Cooling & OC Junkies | 14 | 31-03-2005 13:51 |