Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 28-02-2005, 21:45   #1 (permalink)

Standaard Dubbel Beeldscherm

Ik heb een vraag, ik heb laatst een oud beelscherm op de kop getikt. afijn ik die monitor dus in me laptop geplugged, krijg ik op 2 schermen hetzelfde beeld. ik heb al een beetje gezocht en gerommeld in de opties, maar ik kan niet 2 apparte schermen krijgen, ik wil dus proberen om in het ene scherm te game, en dan overschakelen naar het andere scherm omdaar even op msn te antwoorden ofzo. het lukt me nog steeds maar niet, heb google ook al beetje afgezocht, maar kan niet echt vinden wat ik zoek. ik weet niet of je er sofware bij nodig hebt, maar ik vond dit topic wel gepast. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Cheers Dutchy.
Oud 28-02-2005, 22:04   #2 (permalink)

Standaard

Een heel handig tooltje hier voor is UltraMon, daarmee kun je ook je startbalk uitrekken over 2 schermen

Maar je idee met gamen enzo gaat niet werken, tenminste, misschien als je je games en je desktop op de zelfde resolutie draait.
Anders gaat hij steeds switchen en werkt het nogal bagger...
MasterYoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-02-2005, 22:10   #3 (permalink)

Standaard

Bedankt, ik ben nu op zoek naar evt software van Ultramon, maar dat van dat gamen was maar een voorbeeld, resolutie mag ook wel wat lager, want me laptop scherm is 17' en die van de monitor maar 15'. maar toch bedankt.
Oud 28-02-2005, 22:15   #4 (permalink)
J37

Standaard

Bij eigenschappen voor beeldscherm (waar je je wallpapers enzo kan wijzigen) zie je onder instellingen als het goed is 2 monitoren staan, klik daar op de 2e monitor en selecteer de optie het windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor. That should do the trick.
Oud 28-02-2005, 23:14   #5 (permalink)

Standaard

Er even rekening mee houden dat het hier om een laptop gaat, vaak is dit een hardwarematige kloon. Extended desktop is alleen mogelijk als de video chipset dit ondersteund.
Oud 1-03-2005, 13:17   #6 (permalink)

Standaard

Ja geen problemen mee tot nu toe, dat programma ''Ultramon'' werkt goed.
Mensen Bedankt!

Dit Topic kan van mij op slot
Oud 1-03-2005, 16:18   #7 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampje
Er even rekening mee houden dat het hier om een laptop gaat, vaak is dit een hardwarematige kloon. Extended desktop is alleen mogelijk als de video chipset dit ondersteund.
Modernere laptops ondersteunen vaak beiden Bij oudere exemplaren kan je meestal inderdaad alleen kloon-modus gebruiken.
Ook zonder UltraMon moet het overigens mogelijk zijn, voor zover ik weet..
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beeldscherm spuiten flupke Casemod Junkies 25 10-08-2006 09:39
Dubbel Account Black'Hawk. CaseJunkies Support en Feedback 1 9-08-2005 20:22
Beeldscherm vraag CraXz Hardware Junkies 5 9-04-2005 22:45

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.