| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2005 Locatie: Brunssum City
| Ik wil mijn HD (master) vervangen door een nieuwe. Is er software om de data om te zetten van de een naar de andere HD zonder dat je windows opnieuw moet installeren. Eigelijk een komplete HD-kopie. Gr Toetje |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| In dat geval is het wel belangrijk dat je van PATA naar PATA gaat of van SATA naar SATA, omdat windows anders overstuur raakt en je een mooie BSOD krijgt. Dus als je eerst een PATA schijfje had en nu een SATA gekocht hebt, gaat het niet lukken. Anders natuurlijk wel gewoon. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ik ga van een WD 80 GB ide HD naar een Hitachi 80 GB ide HD. Dit zou moeten lukken. Dus als ik nu met Ghost of met Acronis True Image dit van WD naar Hitachi kopier kan ik de WD eruit halen en van de Hitachi gewoon opstarten. Ik heb ook nog een 2e schijf erin zitten (maxtor 120 GB) kan dit allemaal zonder problemen, dus de programma's die op de maxtor staan lopen dan ook nog prima als de WD eruit is en de Hitachi erin. (ik zou het geweldig vinden) :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Nog een vraagje hierover: Op dit moment heb ik dus 2 HD's erin zitten 1. WD waar windows XP Pro opstaat 2. Maxtor waar applicaties ed opstaan. Dus als ik de nieuwe HD (Hitachi) heb moet ik dus eerst dan die Maxtor (slave)eruit halen en Hitachi als slave erin. kopieren. Dan WD (master) eruit en Hitachi als master erin. Dan nog Maxtor weer als slave erin. En opstarten maar?? Gr toetje |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fat32 overzetten naar NTFS zonder bestanden verloren gaan | Li-Unit | Software Junkies | 7 | 10-05-2008 16:59 |
| Opzoek naar een nieuwe case | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 1 | 11-06-2007 16:09 |
| Wat doe je als je zoekt naar een nieuwe videokaart? | boyac | Hardware Junkies | 4 | 31-08-2006 21:30 |
| (Quodfish) data overzetten naar nieuwe versie? | Evoluzione | Software Junkies | 4 | 30-09-2005 20:01 |
| HDD met gegevens overzetten. | Bart_Banaan | Software Junkies | 14 | 20-01-2003 06:21 |