| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Mijn compaq was wel weer toe aan een nieuwe windows instalatie. Ik heb hem helemaal leeg gehaald partitie er opnieuw op en alles. Maar nu is hij klaar met het instaleren van win xp pro. En na de reboot heeft hij geen beeld meer als hij de deskop wil laden. Als ik hem in veilige modus boot is er niks aan de hand, en hij heeft dit eerder ook nooit gedaan. specs: pII 400mhz 265mb ram pc133 compaq plank 6gb quantum hdd club-3d ati r 7000 64mb |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Heb hem 2x opnieuw geinstald. Maar ik blijf het probleem houden, na het laadscherm van xp, stopt hij ermee. Pik zwart, monitor slaat niet af zoals dat gebeurt als er geen verbinding is met pc. Maar hij krijgt geen beeldsignaal door ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Citaat:
Ik begrijp iig niet wat je er allemaal mee bedoelt. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Probeer eens de nieuwste catalyst te installeren in de veilige modus.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Volgens mij heb ik een fucking groot probleem >/ Windows ziet de VGA niet, hij is wel gewoon 16bit kleuren in veilig modus en alles. Maar zodra de ik drivercd of de ATI drivers erin doe zegt die: Device not found. Dus zou me Club-3d kaartje brak zijn? ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Dat is toch normaal als je in veilige modus zit? Ga in de veilige modus naar je apparaatbeheer, en de-installeer alle stuurprogramma's voor je videokaart. Start daarna gewoon in normale modus op en kijk of je wel beeld krijgt. Hierna kan je de nieuwe drivers installeren.
__________________ Dus... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Waarom installeer je de drivers vanaf CD? ATi brengt maandelijks nieuwe drivers uit, en aangezien de 7000 serie alweer wat jaartjes mee gaat, zullen die drivers haast 'antiek' zijn!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe router probleem | Robbin | Hardware Junkies | 9 | 16-03-2007 22:29 |
| (probleem) nieuwe processor | The Code | Hardware Junkies | 26 | 23-11-2005 16:36 |
| Windows XP instal loopt vast. | dj_dysaster | Software Junkies | 8 | 7-02-2004 20:55 |
| XP instal PCI.sys beschadigd | DJD xtreem | Software Junkies | 6 | 26-10-2003 19:03 |
| TV-out probleem resolutie veranderd van beeldscherm | Willy | Hardware Junkies | 8 | 26-10-2003 11:22 |