| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Leiderdorp
| Ik moet voor school aan een project beginnen. De bedoeling is dat ik met de de bijv. de com poort op Pin 3: 5 volt geef En dat ik met de andere pinnen kan uitlezen de bedoeling is dat ik het programma schrijf en visual basic.net |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Uiteraard willen de SoftwareJunks je best een beetje helpen met je huiswerk, maar dan verwachten we natuurlijk wel dat je eerst eens laat zien dat je zelf al wat gedaan hebt. Ga aan de gang en als er dan specifieke knelpunten zijn kan je hier vragen stellen. Dit forum is tenslotte geen huiswerkdump . |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Leiderdorp
| Ik ga me best doen maar ik heb eerst een beetje research werk nodig hoe ik het ga doen Misschien had iemand het een keer gedaan dus ik d8 ik post het ff Ik blijf het topic wel update over het verloop van dit project |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| S.M.A.R.T. uitlezen van een Maxtor DiamondMax Plus9 in MBM5 | eXistenZ | Software Junkies | 4 | 9-02-2005 12:20 |
| PWM Fan controler, RPM uitlezen | RA-ART | Elektronica Junkies | 26 | 7-01-2005 16:48 |
| Hoe met led lcd scherm volt lijnen uitlezen ? | Li-Unit | Elektronica Junkies | 10 | 3-07-2004 15:25 |
| CPU stepping uitlezen in Windows? | black magic | Cooling & OC Junkies | 6 | 6-01-2004 19:03 |
| [OD] Kun je ook pinnen bij de stands op OD? | Masterslave | Events Junkies | 8 | 8-07-2003 23:52 |