| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik heb bij een hoop nummers die ik heb geripped met wmp naar .wma dat de eerste paar seconden in winamp het nummer zegmaar blijft 'haken' en 'verspringt'. Alsof je een klap tegen een (oude) cd-speler geeft zegmaar. Ook soms nog beetje gekraak er doorheen. Dit is dus alleen de eerste paar seconden terwijl ik dit niet heb ik wmp. Ligt het eraan dat ik het naar .wma geripped heb, of is er een plug-in ofzo voor winamp om dit probleem te verhelpen? Ik heb gezogd op google maar zou eigenlijk niet weten waar ik naar moet zoeken en dus ook niks gevonden...
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik heb ze gewoon met wmp geripped vanaf cd naar me comp.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Winamp control met winamp 5? | Meert | Software Junkies | 0 | 14-07-2006 18:48 |
| begin project | gamingman | Casemod Junkies | 2 | 28-12-2005 00:30 |
| Winamp surround 6.1 | Dark Wanderer | Software Junkies | 3 | 7-11-2005 14:38 |
| Hoe kan ik deze pass kraken ? | Raptor | Software Junkies | 2 | 24-10-2003 23:33 |
| Versterker en speakers die kraken. | Mr. van Dooremolen | Hardware Junkies | 22 | 5-06-2003 15:18 |