| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Omdat ik onderhand met mijn case (de eXistenZ Mk.1) op de PcX sta, zou ik graag voor het nietsvermoedende publiek elke 5 minuten graag mijn gestealthmodde DVDkleppie open willen gooien. Zo krijgen de mensen een goed beeld van stealhmodden. Verder zou ik graag eens in de minuten ofzo een beetje data willen rondpompen, dit vanwege het effect dat mijn glowfeet gaan maken (Knipperen op de HDDload) Omdat er geen tobo/ muis/ andere vanaf buitenaf de pc beinvloedbare methoden mogen worden gebruikt, wil ik dit met een programmaatje doen. Maar ik ben kei n00b op het gebied van programmeren, daarom graag jullie hulp. Wie mij kan helpen, voeg mij maar toe op msn. Alvast bedankt, Stefan aka eXistenZ
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 januari 2005 Locatie: Urk
| Hmm.. Ik denk dat ik je wel een beetje op weg kan helpen. Ik denk dat je phpdev op je PC moet instaleren, en dan een phpscript gecombineert met vb-script laten draaien op je mini servertje. Want er zijn vbscripts die dat kunnen doen. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 december 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 22 januari 2005 Locatie: Urk
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #6 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
En tja servertje, je kan ook gewoon alleen de php binaries downloaden en die gebruiken daar heb je echt geen apache voor nodig | |||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Laat gewoon contine een backupjob uitvoeren, of zet je virrusscanner aan, op om de 45 minuten scannen ? Cd lade opengooien moet even in VB geschreven worden.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik heb de DVD zover gekregen dat die elke 10 minuten een minuut open staat en dan weer dicht gaat. Door middel van een batbestandje, dat een programma start dat de tray open of dicht gooit.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Goedkoop, koel, simpel en stil | ozzie | Casemod Junkies | 5 | 30-11-2007 11:22 |
| Gewoon een simpel raam | Niek | Casemod Junkies | 6 | 8-09-2005 17:36 |
| Een Simpel Vraagje: Window Mod Related | Loki | Casemod Junkies | 22 | 25-04-2003 21:29 |