Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 2-02-2005, 21:44   #1 (permalink)

Standaard Simpel programmaatje

Omdat ik onderhand met mijn case (de eXistenZ Mk.1) op de PcX sta, zou ik graag voor het nietsvermoedende publiek elke 5 minuten graag mijn gestealthmodde DVDkleppie open willen gooien. Zo krijgen de mensen een goed beeld van stealhmodden.
Verder zou ik graag eens in de minuten ofzo een beetje data willen rondpompen, dit vanwege het effect dat mijn glowfeet gaan maken (Knipperen op de HDDload)

Omdat er geen tobo/ muis/ andere vanaf buitenaf de pc beinvloedbare methoden mogen worden gebruikt, wil ik dit met een programmaatje doen.

Maar ik ben kei n00b op het gebied van programmeren, daarom graag jullie hulp.
Wie mij kan helpen, voeg mij maar toe op msn.

Alvast bedankt,

Stefan aka eXistenZ
Oud 2-02-2005, 23:02   #2 (permalink)

Standaard

Hmm.. Ik denk dat ik je wel een beetje op weg kan helpen. Ik denk dat je phpdev op je PC moet instaleren, en dan een phpscript gecombineert met vb-script laten draaien op je mini servertje. Want er zijn vbscripts die dat kunnen doen.
sTix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-02-2005, 11:38   #3 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sTix
Hmm.. Ik denk dat ik je wel een beetje op weg kan helpen. Ik denk dat je phpdev op je PC moet instaleren, en dan een phpscript gecombineert met vb-script laten draaien op je mini servertje. Want er zijn vbscripts die dat kunnen doen.
Waarom in hemelsnaam een server installeren als je gewoon zo'n script uit kan voeren in windows zelf ( vbs extentie ). Ik denk dat je dit gewoon even met een klein visual basic programma'tje moet oplossen. Als je vanavond nog niks hebt schrijf ik wel even wat voor je.
War Lord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-02-2005, 12:30   #4 (permalink)

Standaard

Dat zou vet zijn
Oud 3-02-2005, 15:48   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door War Lord
Citaat:
Waarom in hemelsnaam een server installeren als je gewoon zo'n script uit kan voeren in windows zelf ( vbs extentie ). Ik denk dat je dit gewoon even met een klein visual basic programma'tje moet oplossen. Als je vanavond nog niks hebt schrijf ik wel even wat voor je.
Kijk ik heb geen verstand van VB.. Dus ik d8 dat je alleen met PHP op tijden kan contoleren, en om PHP te laten draaien heb je een servertje nodig..
Oud 3-02-2005, 16:43   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door War Lord
Citaat:
Kijk ik heb geen verstand van VB.. Dus ik d8 dat je alleen met PHP op tijden kan contoleren, en om PHP te laten draaien heb je een servertje nodig..
Er zit zelfs een takenplanner in windows, soort cronjobs.

En tja servertje, je kan ook gewoon alleen de php binaries downloaden en die gebruiken daar heb je echt geen apache voor nodig
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-02-2005, 16:55   #7 (permalink)

Standaard

Klopt maar als je phpdev download die instaleer je ff en darana kan je em weer unistallen.. Gewoon binnen een minuut dus das best wel handig en snel..
Oud 3-02-2005, 18:43   #8 (permalink)

Standaard

Laat gewoon contine een backupjob uitvoeren, of zet je virrusscanner aan, op om de 45 minuten scannen ? Cd lade opengooien moet even in VB geschreven worden.
Fleppuhstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-02-2005, 19:09   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleppuhstein
Laat gewoon contine een backupjob uitvoeren, of zet je virrusscanner aan, op om de 45 minuten scannen ? Cd lade opengooien moet even in VB geschreven worden.
CD lade openen heb ik al veel programma's voor gezien, gewoon om de 5 minuten laten uitvoeren door de taakplanner, hdd activiteit kan je ook wel doen door om de 5 minuten een bestand te laten openen in taakplanner.
Oud 3-02-2005, 19:33   #10 (permalink)

Standaard

Ja gewoon een text bestandje van 1 mB laten lezen en schrijven oid dat werkt prima.
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-02-2005, 23:14   #11 (permalink)

Standaard

Ik heb de DVD zover gekregen dat die elke 10 minuten een minuut open staat en dan weer dicht gaat.
Door middel van een batbestandje, dat een programma start dat de tray open of dicht gooit.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkoop, koel, simpel en stil ozzie Casemod Junkies 5 30-11-2007 11:22
Gewoon een simpel raam Niek Casemod Junkies 6 8-09-2005 17:36
Een Simpel Vraagje: Window Mod Related Loki Casemod Junkies 22 25-04-2003 21:29

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.