| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| Ik zit met een vervelend probleem, Zodra ik wat aan het downloaden ben (of bvb een groot topic op got laad) wordt mijn pc onwerkbaar traag. Firefox neemt ruim 100 mb geheugen in, of als ik op een lan ben en iemand upload van mij, met zegge, 5 mBps dan stopt hij bijna gewoon met werken.... Waar kan dit aan liggen?
__________________ Plz Perform and Idle #NijNtje @ Quakenet |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Uhm, is dat niet normaal? Gebeurt bij mij en elke andere computer waar ik op heb gezeten ook.. volgens mij?? Volgens mij komt dat omdat de hdd dan aan het schrijven is voor het downloaden terwijl hij ook nog moet lezen voor windows enzo... of is dat onzin?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Hoeveel geheugen heb je? Mijn pa ze pc met 512 mB word ook ongelooflijk traag als ik een dvdtje naar hem overstuur via ftp, op de een of andere manier buffert hij het eerst voordat hij het wegschrijft lijkt wel. En dan gaat hij zitten swappen en dan word hij traag. Mijn pc daarentegen met 1 gB geheugen heeft nergens last van |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HDD activiteit | Krogtor | Hardware Junkies | 7 | 28-05-2007 14:30 |
| Zeer traag internet | SupReme | Hardware Junkies | 14 | 7-04-2007 00:38 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 18:42 |
| PC erg traag, ligt het aan de video kaart | black magic | Hardware Junkies | 5 | 25-09-2003 21:33 |
| Netwerk kopieert TRAAG! | Wabs | Hardware Junkies | 9 | 15-09-2003 23:39 |