| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Is het mogelijk om een bepaald gedeelte van een nummer, bijvoorbeeld 00:58 tot 01:32, te selecteren en het dan herhaald af te spelen? Het zou handig zijn als dit met WMP kon, maar dat betwijfel ik, maar weet iemand een programma waarmee dat kan? Het is namelijk erg onhandig om bij het oefenen steeds weer terug te moeten klikken als ik een bepaald stukje wil oefenen... Alvast bedankt!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Soundrecorder--> Eerste punt selecteren-->bewerken--> voor huidige positie verwijderen Tweede punt selecteren-->bewerken--> na huidige positie verwijderen Opslaan, in Winamp laden, op repeat en gaan met die banaan. Wat wil je dan oefenen, ik ben niet nieuwsgierig, maar wil wel graag dingen weten :P
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Soundrecorder is gewoon de standaard opname ding van Windows? Of is dat een functie in Winamp? Zal iig even Winamp installeren ![]()
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Winamp lukt dat ook niet zo maar denk ik. DJ-Software lijkt de oplossing, traktor oid. Maar even een tip onder muzikanten: 't Is veel makkelijker dat bepaald stukje gewoon tig keer te luisteren, zodat je het gewoon niet meer uit je kop krijgt, en dan te oefenen; werkt veel efficienter. ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Haha, jah, maar ik weet ook wel hoe het moet maar moet aan me snelheid werken en dan heb ik het toch wel graag meedraaien op de achtergrond ![]()
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Groen beeld tijdens het afspelen van een film | _PhanToM_ | Software Junkies | 5 | 7-12-2006 01:26 |
| Probleem met afspelen van films | snake526 | Software Junkies | 4 | 23-10-2006 20:06 |
| VCD afspelen op Philips CDI speler? | the widow maker | Software Junkies | 9 | 3-05-2004 16:22 |
| Muziek afspelen bij openen pagina | Mr. van Dooremolen | Software Junkies | 10 | 9-06-2003 21:47 |
| waarmee .bin afspelen? (als in videofile) | kaozz | Software Junkies | 8 | 10-05-2003 16:32 |