| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey, Ik weet niet of ik het in het firfox topic kon doen dus ik heb maar ff een nieuwe gemaakt. Ik gebruik de volgende plugins:
Meer niet. Zou graag willen weten welke jullie hebben en waarom. Greetz Sander [edit] ff 3 plugins er bij gezet :P [/edit]
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bookmark Synchronizer - Zo heb ik altijd de bookmarks van thuis, ook op mijn stage ![]() User Agent Switcher - Om websites te kunnen bekijken die alleen IE-gebruikers toelaten. ReloadEvery - Automatisch pagina's refreshen, super handig in de laatste minuten van een Ebay-veiling ![]() Nuke Anything - Kan alles, van tekstblokken tot Flash-animaties, uit een pagina slopen. (tijdelijk) Adblock - Kan plaatjes, scripts en Flash-animaties blokkeren. Heeft heel veel instelbare opties. ieview - Mocht er een pagina zijn die echt niet wil werken in Firefox, dan heb je 'm in 2 klikken geopend in IE ![]() FLST - Focus Last Selected Tab, springt na het sluiten van een tab naar de laatst geopende, ipv degene die er naast zit. Disable Targets For Downloads - Zodat er niet telkens een leeg venster/tab opent als je een download-link aanklikt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Bugmenot - Om in een pagina waar je weer eens moet registeren om te mogen downloaden even snel een wachtwoord van bugmenot.com te halen.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Citaat:
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
Ik had eventueel ook via PM kunnen sturen, maar dan weet een ander het nog niet, daarbij komt dat ik had moeten zeggen dat er een PM aan komt, want als Brantje FF gebruikt zal de PM popup geblocked worden, tenzij hij de site aan de whitelist heeft toegevoegd. (Grote kans van niet) Vanaf nu ga ik weer keihard ontopic, want ik hou zelf ook van topics zonder slowchat.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Ik gebruik alleen Super DragAndGo, dan hoef ik alleen maar een url een stukje te verslepen en dan opent ie hem in een nieuw tab, maar met plaatjes (knoppen) als url werkt dat weer niet want dan download hij het plaatje.. >/ En ik ontdek precies NU dat ik dat kan uitschakelen! hurray!
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Ik gebruik: Sage RSS feed reader, erg overzichtelijk! FlashGOT zend downloads door naar getright, of andere download managers ForeCastFox Weerberichten WebDevellopper Set handige tools voor et debuggen van sites Bookmark Synchroniser Upload bookmarks naar een ftp server, om ze er evt. van een andere pc weer af te halen,
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik gebruik: Bookmark Synchronizer Deze gebruik ik vooral om mijn Bookmarks te backupen en om de zelfde bookmarks om mijn Portable Firefox te draaien. Download Manager Tweak Aangepaste Download Manager Tabbrowser Preferences Een must, zo moet tabbrowsen eruit zien Webdeveloper Heel erg handig voor het maken van sites. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke antivirus gebruik jij? | unstable | Software Junkies | 55 | 2-08-2008 22:38 |
| Welke Software Mp3 Speler gebruik jij? | brantje | Software Junkies | 16 | 31-10-2004 09:28 |
| Welke browser gebruik jij? | the widow maker | Area 1337 | 16 | 16-09-2003 17:29 |
| Welke reso gebruik je op je desktop | B@S | Area 1337 | 42 | 18-06-2003 17:49 |
| Welke CD-R's gebruik je? | Demoniac | Area 1337 | 21 | 14-06-2003 01:25 |