| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hallo, Ik heb een Medion Wireless Set je gekocht. Ik heb het ingesteld via een Xp systeem. Nu wil ik op het volgende systeem Wireless gaan. PII 350 192MB Ram Windows ME en de draadloze stick die er bijgeleverd werd. Waar kan ik in windows ME een mac instellen. Want dat heb ik nog niet gevonden. Ze gaan in de handleiding ervan uit dat je Xp gebruik. Groeten Sander
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Een mac-adres kun je niet instellen, dat is een uniek adres dat fabriekmatisch ingebakken is. Onder apparaatbeheer (device manager) kun je dat vinden. Edit: En google doet wonderen. ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
maar als dat wireless ding nou eens je helenet werk opzeep helpt? veder had ik het gepost bij me buren. Greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je kan op sommige netwerkapparaten inderdaad je MAC-adres veranderen, maar daarmee verknoei je eigenlijk het hele nut van MAC-adressen. De bedoeling hiervan was dat alle apparaten naast een IP-adres ook nog een uniek adres zou hebben om het apparaat altijd te kunnen identificeren.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Het veranderen van je Mac adres, ook wel Mac spoofing genoemd, is zeer handig bij een router oid, omdat sommige isp nog steeds met Mac authorisatie werken (Bv Casema, en Chell . En als jij dan een router instaleerd, die vroeger niet werd ondersteund door de isp, kon je je mac adres spoofen, en kreeg je gewoon i-net verbinding.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| ok. Ik weet nu wat MAC is TNKS. Maar nu is er een ander probleem opgedoken. Ik heb dat setje bij de aldi gehaalt. Maar hun zitten via: 192.168.0.x de Medion (zo noem ik hem maarf ff) heeft dit ip: 192.168.0.100 ====================================== De router van i-net en de orginele verbinding zit via: 10.0.0.x De router heeft: 10.0.0.138 ====================================== Hoe kopel ik nu de medion aan het i-net? Want dat snap ik niet. Ik kan alles in stellen in die medion. DNS , IP , Gateway. Alleen als ik een ip invul dan is dat ding niet meer te berijken!!!!!! Wie kan mij helpen?? Groeten Sander
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ediejo heef me al een beetje op weggeholpen. Wat moet ik nu hier in vullen? Code: Global Settings: MAC-adres Statisch IP instellingen: IP adres Subnet masker Gateway
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Met vriendelijke groet, Jan de Bouwvakker :P
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |