| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| De laatste tijd krijg ik als ik een programma sluit deze error: Het ligt volgens mij niet aan mijn ram, omdat het alleen komt als ik een programma sluit. Maar ik zal toch even vanmiddag memtest86 runnen.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Als je 2 reepjes hept zou ik ze eerst 1 voor 1 testen. En anders een ander paar er in drukken en nachecken. Verder.. geheugen te ver geklockt? Te veel voltage op mem, nb, cpu? Ik heb vaker mee gemaakt dat een verwijzing naar het geheugen echt niet altijd het geheugen het probleem is. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2003 Locatie: Waddinxveen
| Je geheugen testen kan je met het programma memtest ( http://www.memtest86.com/ ) Dit programma mag geen fout vinden. Als ie toch een fout vind is je geheugen van je pc kapot. WAARSCHUWWING: als je dit programma start dan staat je pc lang aan deze test duur namelijk erg lang dit komt door dat de test erg lang duurt ![]()
__________________ Doet u mij maar twee ram en één cpu, netjes geserveerd op een moederbordje. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SQL error | N34X | Software Junkies | 4 | 24-04-2007 18:47 |
| Bios error: 0051-AE : Fan Error | Aprominax | Hardware Junkies | 1 | 10-09-2006 23:32 |
| Rare PHP error | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 8-08-2005 15:36 |
| Error on page?! | kaozz | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 26-06-2003 18:16 |
| error | euroz | Hardware Junkies | 15 | 5-06-2003 13:03 |