| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2003 Locatie: Waddinxveen
| Hallo, ik heb een probleem met m`n mp3 speler en m`n externe hardeschijf. Als ik muziek of iets anders er op wil zetten krijg ik een fout melding dat het bestand niet op m`n C schijf staat. Ik weet zeker dat m`n mp3 speler en m`n exterene hardeschijf niet kapot zijn want ik heb ze getest op een andere pc. Ik heb windows XP pro sp2 Creative Muvo² 1.5 GiG deze is verbonden met een usb kabel aan de pc Screenschots van de fout meldingen : http://members.home.nl/c.vanpol/zooi/naamloos1.JPG deze is tegroot voor op het forum Met dank aan The System voor de Webspace
__________________ Doet u mij maar twee ram en één cpu, netjes geserveerd op een moederbordje. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Probeer eerst is van je externe Hd naar je vaste Hd en van je vaste Hd naar je mp3 player.
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| wat moet er dan uit komen? Want ik kan er niks af halen, ik kan er niks van verwijderen en er niks op zetten. ![]()
__________________ Doet u mij maar twee ram en één cpu, netjes geserveerd op een moederbordje. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| er zit wel een hold knop op maar die is software matig en die kan alleen aan als er muziek word afgespeeld. Ik zal proberen om um te formateren. ![]()
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Wat draait er op die andere pc? En wat gebeurt als je op een andere usbpoort dat ding aansluit? Of heb je dat al gezegd...
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Op die andere pc draait ook windows xp en daar doet ie het wel op. En als ik mijn mp3 speler op een mijn eigen pc aan sluit dan doet iet het niet( bestanden er op zetten ) ook niet als ik um op een andere usb poort hang.
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Ik heb nieuwe firmwarevan de site creative gedownload en de nieuwe firmware op m`n mp3 speler ( Creative muvo² 1.5 gig ) er op gezet ( dat is gelukt ). maar dit mocht nog steeds noiet baten ![]() Dus ik heb een e-mail gestuurd naar de creative helpdesk of iets in die geest :P Dit kreeg ik als reactie terug: Citaat:
misschien konden verorzaken het probleem waren maar dit is niet het probleem. Ik heb ook de nieuwste drivers voor mijn moederboard gedownload en geinstalleerd en ook voor m`n andere usb pci kaartje maar dit mocht jammer genoeg ook niet baten. Maar een windows herinstallatie vind ik erg over dreven. Maar wat kan ik nu nog proberen ? En windows drivers kan ik niet vinden voor m`n mp3 speler.
__________________ Doet u mij maar twee ram en één cpu, netjes geserveerd op een moederbordje. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows opstart probleem | SupReme | Software Junkies | 17 | 28-05-2007 14:33 |
| Serieus Windows probleem | Don Zalmrol | Software Junkies | 22 | 2-09-2006 22:31 |
| Probleem met DVD-ROM en Windows | Code-X | Software Junkies | 12 | 16-04-2004 19:16 |
| Windows 98 install probleem. | Gizmo | Software Junkies | 0 | 13-01-2004 16:51 |
| Probleem met windows ME | plieshout | Software Junkies | 3 | 9-11-2003 17:49 |