| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2004
| Hey ppl, De CD van m'n Audigy2 ZS geluidskaart heeft het niet overleefd. Hij lag op de grond en ik reed er met m'n bureau stoel er over heen. CD nu in 3 stukke. Probleem is nu dat ik dus geen CD meer heb. Heeft iemand deze kaart, zou hij zo heeeeeeeeeeel vriendlijk wille zijn om daar ff een ISO of wat ook voor image van willen maken zodat ik weer verder kan? Greets ( ![]()
__________________ Bombing expert. If you see me running, try to keep up with me. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb die kaart wel maar hoe maak ik een ISO bestand van die CD ?? Klinkt erg n00berig maar dat weet ik dus niet. Ook weet ik niet hoe groot dat bestand dan is en hoe ik het van hier naar "daar" krijg enzo ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 mei 2004 Locatie: Borculo
| Kep echt heel goed gezocht, deze is dan niet voor Audigy 2 ZS maar hij werkt wel, ik heb hem namelijk zelf getest. Het is gewoon een iets oudere versie van audioHQ, surmixer en drivers, maar die vallen altijd nog te upaten. Link: http://drivers.soft32.com/driver/dow...ank">De CD</a>
__________________ AMD64 3500+ - K8N Neo2 Platinum 1024 DDR - X800Pro 256 MB 200 GIG HDD WD & Maxtor |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2004
| Hey, heel erg bedankt man. Ik ga proberen of dees werkt. Nog ff een vraagje, kreeg je die CD bij de kaart? edit Deze drivers zijn volgens mij voor de eerste series Audigy. Ik moet voor serie 2 hebben. De software is ook vrij instabiel, dus ik denk dat de compatebility van deze software die voor 1 is niet helemaal lekker werkt met de 2e serie.
__________________ Bombing expert. If you see me running, try to keep up with me. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Om een ISO-bestand te maken gebruik ik zelf WinISO, echter kan de demo-versie daarvan geen bestanden groter dan 100 MB maken. Een andere optie is het gebruiken van CloneCD, de demo-versie daarvan kan enkel images maken en mounten in een virtuele CD-speler, maar dat is in dit geval voldoende.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Citaat:
Ik zou idd willen weten hoe ik ISO's moet maken van de (legale) spellen die ik heb zo dat ik de werkelijke DVD-speler niet steeds hoef te gebruiken. Zo voorkom je volgens mij slijtage aan je CD-Roms, er is laatst al een rommetje gesneuveld en nu zou ik het spel opnieuw moeten kopen ![]() | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2005
| Probeer eens een programma als Blindwrite, hiermee kunnen iso's gemaakt worden in ISO formaat of in B5T/B5i. http://www.vso-software.fr/download_...uct=blindwrite veel suc6 verder nog |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Volgens mij kun je dat ook gewoon met Nero: --> Choose recorder --> Image recorder (ipv je normale brander). Is mij 'per ongeluk' wel eens gebeurd, dus precies weet ik het ook niet meer, moet je maar ff mee spelen. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Volgens mij kun je ook gewoon even naar de fabrikant mailen en het probleem voorleggen. Wellicht sturen ze je wel een CD-tje per post op, das mij in ieder geval al een keer gelukt.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| mir4dor: ik geloof dat je van EA kostenloos een nieuwe CD krijgt als je de stukjes naar ze opstuurt. De CD's van EA breken dan ook relatief erg vaak. Hoe dit precies zit weet ik niet, daarvoor zou je ze een mailtje moeten sturen. Uiteraard kan je dat ook doen als de CD van een andere uitgever komt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Als je in Nero een CD kopieert met de Image Recorder dan wordt het een .nrg-bestand, dat is het image-formaat van Nero maar Daemon Tools kan daar ook zonder problemen mee overweg ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
(nog 20 dagen te gaan, da's even minder.....)Daarna de ISO mounten in Deamon en spelen maar. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Creative Zen Vision:M | DeadEyez | Area 1337 | 5 | 13-06-2006 18:56 |
| Bureau.... Made by Lian Li | Ragon | News & Review Junkies | 38 | 16-04-2005 10:16 |
| Creative muvo2 1.5 gb | rafler | Area 1337 | 1 | 7-10-2004 16:59 |
| ''Wat voor Bureau Stoel heb jij?'' Topic | mark10123 | Area 1337 | 50 | 8-01-2004 13:58 |