| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
Neemt wel veel ruimte in een cd of dvd, maargoed Vooral de Live dvd van Coldplay, meer als 5gb! ![]()
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Is er eigenlijk een limiet voor het aantal images op je PC, ik bedoel, je kunt toch steeds weer een andere image mounten met bv D-tools ? Nog even over mijn gebarste spel CD-Rom: het betreft hier de Soviet disc van Red Alert 2 (ja,ja, dat speel ik nog steeds...) De opmerking die PO maakte daar had ik niet eens aan gedacht. Enige probleem is wellicht dat WestWood Studio's op een gegeven moment werd overgenomen/ gekocht door EA-games .... Maargoed, het is het proberen waard, ik zal eens gaan mailen dan....Toch blijf ik er dan bij dat het maken van een image de levensduur van je originele disc aanzienlijk verlengt, je hoeft de disc immers alleen tijdens de instalatie te gebruiken ![]() | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Er is geen limiet aan het aantal images, behalve je schijfruimte :P Of het maximum aantal bestanden van NTFS, maar dat is heeeel erg veel Je moet het gewoon zien als een kast vol met CD's, waarvan je er maximaal 4 tegelijk in de speler kan stoppen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Creative Zen Vision:M | DeadEyez | Area 1337 | 5 | 13-06-2006 19:56 |
| Bureau.... Made by Lian Li | Ragon | News & Review Junkies | 38 | 16-04-2005 11:16 |
| Creative muvo2 1.5 gb | rafler | Area 1337 | 1 | 7-10-2004 17:59 |
| ''Wat voor Bureau Stoel heb jij?'' Topic | mark10123 | Area 1337 | 50 | 8-01-2004 14:58 |