| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2005 Locatie: bredene
| hallo sedert een paar dagen kan ik geen cs meer spelen online telkens ik in servers ga begint ie te zoeken en plots begint beeld te flikkeren met volgende foutmelding condition zero: hl.exe-toepassigsfout *de instructie op 0*696f4e6 verwijst naar geheugen op 0*000a4290 de lees -of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt ik heb al alles gede installeerd en opnieuw ge installeerd maar de problemen blijven daarbij wil ik even vermelden dat medal of honnor wel perfect werkt wie helpt mij aub |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik denk dat je geheugen-timings te strak staan ingestelt. Je kan om je geheugen te testen Memtest86 draaien, die is in download junkies te vinden. Of in je BIOS de geheugen timings wat losser doen, en dan kijken of je dezelfde problemen krijgt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| Dit is een fout die je idd kan krijgen als je timings te strak staan, dit word veroorzaak doordat het spel zichzelf in het geheugen zet en hieruit dan verder leest, het onthoud hierbij de plaats waar het in het geheugen is gezet maar deze plaats klopt niet meer op de een of andere manier . Ook zal dit te maken kunnen hebben met een slecht bestand (dll/exe) probeer wat al is gezegt je timings te veranderen (Indien deze niet standaard zijn) en anders de patch/het spel opnieuw te instaleren.Grtz HyPeR-X |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| IK was te dom om zelf te zoeken.... | rietveld | Hardware Junkies | 6 | 20-06-2007 12:11 |
| Wel beeld dan weer geen beeld | Willy | Hardware Junkies | 11 | 13-03-2004 11:39 |
| [Bug] Poll / Zoeken | icezAz | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 26-02-2004 15:51 |
| Pool zoeken. | Freakazoid | Elektronica Junkies | 3 | 29-01-2004 18:07 |