| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004 Locatie: Nijmegen
| Hey lui, Ik was laatst men comp beetje aan het opschonen, en toen ik mijn temp internetfiles wou deleten gebeurde er iets raars; Ik selecteerde alle files en drukte op SHIFT+DEL, ik kreeg geen prompt voor ja/nee, maar de files (of iig de lijst) was weg. Vreemde is nu, als ik eigenschappen check van de temp internetfiles zie ik dat er nog 600+mb aan ruimte gebruikt word. Hoe kan ik dit toch verwijderen? De files zijn niet hidden, want ik laat hidden files altijd zien. Greetz, SaphuA
__________________ SaphuA |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Dit is niet helemaal wat ik bedoelde... Het gaat hier over de temporary internet files... Alle files zijn volgens de explorer uit de map, maar bij eigenschappen laat hij zien dat er nog 600+ MB aan spul in zit.
| | |
| | #5 (permalink) |
| Als ik jouw manier gebruik gaat hij naar de temp-folder, en niet naar de temp internet files....... En... ik zie de files niet in de folder! Als ik alle files eruit verwijder zegt hij nog dat er 600 MB aan ruimte in zit... Leg ik het nou echt zo moeilijk uit? ![]()
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 december 2004
| ik heb het volgende geprobeert da is naar het configuratiescherm gaan internet-opties, dan bij algemeen en instellingen. bij instellingen kan je op bestanden weergeven klikken en daar mss alles selecteren en verwijderen. zo ga het bij mij ook |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| In internet explorer > Tools > internet options > in tabje general > bij temporary internet files > delete files Je kan ook bij settings nog aanpassen hoeveel ruimte in het vervolg moet worden gereserveerd |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| @ Black Hawk: Om het forum goed leesbaar te houden verzoeken wij onze members om gewoon hofdletters en interpunctie te gebruiken waar nodig. Voor mee info: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=1900 - tweede deel. Dankjewel.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Heb je bij je map-opties ook deze twee aanstaan: - De inhoud van systeem mappen weergeven (die moet aan) - Beveiligde besturings-bestand systemen verbergen (die uit) Vooral de eerste ljikt me een goede kanshebber.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows gaat niet automatisch uit | The_Thing666 | Software Junkies | 4 | 6-01-2005 16:10 |
| Vage startpagina gaat niet weg? | SaphuA | Software Junkies | 29 | 20-04-2004 10:32 |
| scherm gaat niet aan bij opstarten | Frenger | Hardware Junkies | 12 | 2-12-2003 21:46 |
| plaatjes laden gaat niet :S | Dj Tw@n | Software Junkies | 5 | 23-08-2003 13:37 |
| LCD aansturing gaat niet | the widow maker | Software Junkies | 21 | 7-08-2003 22:33 |