| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2004 Locatie: lichtenvoorde
| Hallo, Ik zal ff zeggen dat ik Marc zelf niet ben maar een vriend van hem en even snel antwoord moet hebben op een vraag. Ik denk dat iedereen wel een keertje heeft gehoord van uploaden, goede bronnen kiezen en dan website/forum klaar. Ik zoek zo'n iets, ik weet niet of mensen van jullie Mambo kennen (website van Mambo Maar mambo vind ik zelf 3x niks. Maar het moet wel naar mijn eigen wensen kunnen worden aangepast worden zoals layout enzovoort. hoop dat er snel tips komen vriendelijke groet Peter
__________________ Uti, non Abuti |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Als ik et zo hoor zoek je een ander CMS (Content Management System) Enkele voorbeelden zijn: phpNuke PostNuke EzPublish De nuke's zijn vooral gericht op portal sites EzPublish kan je ook gebruiken als website voor een bedrijf etc.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Zelf gebruik ik PHP-Nuke 7.6 en het zelf het een en ander gebouwd zodat het precies is zoals het (voor mij) moet zijn. PHP-Nuke is gratis (behalve de nieuwste release) en heeft al vrij veel bruikbare modules ingebouwd (PHPbb forum, Nieuws, FAQ, Peilingen etc.) en er zijn heel veel extra modules gratis te vinden en te downloaden. PHP-Nuke is (zoals je zelf al zei) heel simpel te uploaden, instellen en te gebruiken en vrij veilig tegen hackers. Het enige probleem wat ik ben tegengekomen is het feit dat er bar weinig gratis hosts zijn die php ondersteunen. Maar bij betaalde hosts krijg je er al snel PHP-Nuke, Post-Nuke en heel veel extra's bij geleverd. Dus er zijn er genoeg!!!
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Mooie kick hoor ![]()
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK][650]Complete PC | Juize | Recycle Junkies (V&A) | 4 | 4-09-2007 19:32 |
| [WC-IP] Complete zelfbouw... | peddro | Cooling & OC Junkies | 60 | 24-12-2004 10:38 |
| Programma om site's te blokkeren | Trucker | Software Junkies | 3 | 7-11-2004 22:26 |