| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Zoals iedereen hem wel kent is er de zeer 'iritante' windows messenger die windows bij instalatie mee instalt. Bijna iedereen wil er vanaf :P Ik wil hem juist..Maar kan hem nergens vinden En als ik hem kan vinden is het een engelse versie en moet ik hem updaten naar 6,2. Het is voor me server die ondertusse op win 98 draait en er moet msn 4x op staan voor mijn bot. Die werkt op een vage manier nie 'stand alone' dus heb hem wel nodig.. Weet iemand waar ik hem kan krijgen? Ik heb echt alles al geprobeerd ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| X:\Program Files\messenger\msmsgs.exe ? ![]() Daar staat ie standaard geinstalleerd, die kan je d8 ik updaten... Anders kan je www.oldversion.com proberen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Hier staan idd oudere msn versies, waaronder ook enkele 4.X.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| En deze?? >o http://www.messe.nl/downloads.php
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als je je met een oude versie zoals 5.0 aanmeld, dan krijg je de melding dat je moet updaten .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Negeren kan niet, je moet of 'yes' of 'no' kiezen, als je op 'no' rost stopt hij met aanmelden. Ros je op 'yes' download hij gelijk msn 6.2. Ik zal morgen eens kijken of je dat uit kan zetten maar ga nu naar bed ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Waarschijnlijk kan je niet meer met die clients aanmelden omdat ze geen versleutelde wachtwoorden ondersteunen, de nieuwe clients gebruiken allemaal een nieuwere versie van het msn protocol en die versturen hun passwords encrypted. Versie 5 kan dus waarschijnlijk niet meer aanmelden. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows Live Messenger error code 80004005 | Youri_HL | Software Junkies | 6 | 12-07-2006 14:42 |
| Windows Live Messenger 8 | Carpento | Software Junkies | 7 | 21-06-2006 08:58 |
| MSN messenger virus?? | DJD xtreem | Software Junkies | 7 | 10-05-2005 22:16 |
| MSN Messenger 6.2 en Windows Media Player 10 (beta) | jensen | Software Junkies | 19 | 30-04-2004 09:03 |
| Messenger | Norden | Software Junkies | 12 | 29-03-2004 20:13 |