| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2003 Locatie: Purmerend
| Als ik via MSN met iemand aan het praten ben, met allebij een webcam aan, wil ik wel eens opnemen wat die andere allemaal uitspookt. Ik heb namelijk een aantal maffe vrienden, wiens webcam capriolen voor herhaling vatbaar zijn :P. Alleen kan je volgens mij via msn de beelden niet opslaan. Bestaan er andere MSN clients waarbij dit wel mogelijk is, of zijn er cracks of iets dergelijks die dit mogelijk maken? Alvast bedankt voor jullie antwoorden, en tijd. Edit: Als er een client programma bestaat waarbij dit mogelijk is, maakt het niet uit of hij voor Linux of WinXP geschikt is, ik heb het namelijk allebij draaien. Van Linux heb ik Fedora Core 2 draaien, mocht dit wat uitmaken.
__________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Bedankt voor het snelle antwoord! Is het met grabbit mogelijk om maar een deel van je beeldscherm op te nemen, of oet je meteen je hele scherm opnemen, en later het "onnodige" er uit knippen?
__________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| OK, bedankt voor de hulp. Ik zal het ff downen en testen. Het is toch wel gratis heh? :P (Ja, je bent een Nederlander, of je bent het niet, heh :P)
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| OK, ik voel me nu heel dom. Ik kan nergens vinden waar ik het dan downloaden. Als ik via google zoek, kom ik wel op sites, maar dan moet ik iets installeren, samen met 10 gig aan spyware,adware en mallware, om er vervolgens achter te komen dat hij gewoonweg zegt dat het bestand niet op de server staat! Het programma zou geschreven zijn door Costech, maar op hun website kan ik niets er over vinden, laat staan een download rubriek. Wie wil deze n00b een stapje verder helpen?
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Vooruit dan maar : http://eduscapes.com/tap/topic7.htm.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ip webcam. | mudder | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2007 08:58 |
| Geluid opnemen | geek-style joris | Software Junkies | 2 | 19-07-2006 22:37 |
| Geluiden opnemen | eXistenZ | Software Junkies | 4 | 14-01-2004 14:22 |
| LoL met je webcam :S | scrolllock | Area 1337 | 44 | 18-07-2003 20:20 |
| dingen via video in opnemen | N34X | Software Junkies | 1 | 30-05-2003 20:29 |