Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 13-12-2004, 18:01   #1 (permalink)

Standaard Geluid Boost ?

Hooi,

Ik heb een probleempje, als ik nu gewoon muziek draai op mijn kamer dan gaat dat wel redellijk goed. Alleen moet ik mijn volume knop wel ver opendraaien voor een goed resultaat.

MAAR als ik nu het programma "PowerDVD" opstart dan krijgt mijn geluid ineens een of andere boost, zodat het 2x zo hard word !
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn geluid altijd op dit volume blijft ?
Ik heb uiteraard al de meeste intellingen bekenen en ik heb alles vol open staan.

H3lp meh,
Raptor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-12-2004, 22:12   #2 (permalink)

Standaard

Dit "probleem" heb ik hier ook, precies hetzelfde en ook mij lukt het nie om hem constant zohard te laten draaien. Zou fijn zijn als hier een oplossing voor was, want steeds PowerDVD opstarte is ook nix :P
Oud 14-12-2004, 00:08   #3 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Zou het kunnen dat PowerDVD de hoofd-geluidsinstelling van Windows wijzigt? Bij de meeste programma's stel je het volume enkel voor dat ene programma in, maar soms zijn er ook programma's (naar mijn mening slecht geschreven in zo'n geval) die het hoofdvolume van Windows wijzigen, of die van de Wave-out. Kijk daar eens naar in je volume-instellingen.
Oud 14-12-2004, 00:57   #4 (permalink)

Standaard Re: Geluid Boost ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raptor

Ik heb uiteraard al de meeste intellingen bekenen en ik heb alles vol open staan.
Raptor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-12-2004, 16:13   #5 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Mja, ik was nog niet helemaal wakker denk ik (om 12 uur?! )
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid.... Danny4790 Hardware Junkies 8 25-06-2007 20:09
Gmail storage boost Raptor Software Junkies 2 3-04-2005 18:20
divx player wel geluid, bsplayer geen geluid :/ tongue_of_colicab Software Junkies 1 20-05-2004 23:28

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.