| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hooi, Ik heb een probleempje, als ik nu gewoon muziek draai op mijn kamer dan gaat dat wel redellijk goed. Alleen moet ik mijn volume knop wel ver opendraaien voor een goed resultaat. MAAR als ik nu het programma "PowerDVD" opstart dan krijgt mijn geluid ineens een of andere boost, zodat het 2x zo hard word ! Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn geluid altijd op dit volume blijft ? Ik heb uiteraard al de meeste intellingen bekenen en ik heb alles vol open staan. H3lp meh, |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Dit "probleem" heb ik hier ook, precies hetzelfde en ook mij lukt het nie om hem constant zohard te laten draaien. Zou fijn zijn als hier een oplossing voor was, want steeds PowerDVD opstarte is ook nix :P
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zou het kunnen dat PowerDVD de hoofd-geluidsinstelling van Windows wijzigt? Bij de meeste programma's stel je het volume enkel voor dat ene programma in, maar soms zijn er ook programma's (naar mijn mening slecht geschreven in zo'n geval) die het hoofdvolume van Windows wijzigen, of die van de Wave-out. Kijk daar eens naar in je volume-instellingen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Mja, ik was nog niet helemaal wakker denk ik (om 12 uur?! )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geluid.... | Danny4790 | Hardware Junkies | 8 | 25-06-2007 20:09 |
| Gmail storage boost | Raptor | Software Junkies | 2 | 3-04-2005 18:20 |
| divx player wel geluid, bsplayer geen geluid :/ | tongue_of_colicab | Software Junkies | 1 | 20-05-2004 23:28 |