| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hooi, Ik dacht van; laat ik eens even in de kerstemming komen door mijn ava een kerst-mutsje op te zetten. ( Maar zoals je ziet zit er nu een wit vlak omheen! Weet misschien iemand hoe ik in flash dat witte vlak transperant kan maken ofzo ? dit is dus de originele ![]() dit is dan die bewerkte ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Moet je opslaan als gif (duh :P) en dan wit als de transparante kleur kiezen. Met PSP kan dat. Ik weet niet welk programma je gebruikt maar het staat meestal bij de opties met opslaan.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Ik heb ook zoiets.. op mijn php dingetje heb ik een standaard logo staan welke ik natuurlijk wil omzetten naar mijn eigen logo.. maar als ik de letters van het standaardlogo wil veranderen en dan weer terug zet heb ik opeens een gare achtergrond welke niet overeenkomt met de achtergrond van het vorige logo ![]() Er moet dus een optie zijn in een of ander programma waarmee je kan selecteren dat je een Doorzichtige achtergrond wil, weet iemand hoe dat moet? Zo zal Raptor's avatar ook weer normaal worden.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Zuidhorn
| Hier een oplossing, bij het publiceren van een gifje in flash kun je de transparantie instellen. Ga naar File>Publish Settings> BIj het tabblad 'formats' vink je GIF aan > ga naar het tabblad 'GIF' > Keuze: Transparant, staat standaard op Opaque, zet deze op Transparent. Even publiceren en klaar! ![]() ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Hoort dit bij het probleem of is dit mijn probleem :P | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() @Raptor: de avatars zijn hier trouwens 75x75 pixels, aangezien je het in flash maakt kan je misschien beter op dat formaat opslaan, nu ziet je avatar er nogal afgetrokken uit :P | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Avatar | Hellfish | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 29-07-2004 21:01 |
| Brakke mem? | Masterslave | Cooling & OC Junkies | 15 | 2-03-2004 19:51 |