Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-12-2004, 13:19   #1 (permalink)

Standaard Balkje rechts verplaatsen?

Hey,
Misschien een beetje een wazige vraag, maar ik vroeg mij iets af. Ik heb voor de gein mijn tv op mijn pc aangesloten, en nou heb ik het beeld horizontaal uigestrekt: Dus men reso is nu: 2048*768

Omdat dit opzich wel handig is als ik eens een film wil kijken, want dan kan ik de film op de helft van mijn tv zetten, en op de andere (monitor)helft gewoon internetten etc.

Helaas is de display van de tv een beetje wazig (bij films moet hij als het goed is gewoon normaal zijn), en dus ook het balkje rechtsonder in het scherm (die met die klok en zo ). Daarom zou ik willen weten hoe ik dat balkje kan verplaatsen, of gewoon links neer kan zetten, zodat hij op mijn monitor neergezet wordt.

Dank u

Sph
Oud 11-12-2004, 13:25   #2 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Rechtsklik op taakbalk, vinkje weghalen bij "taakbalk vergrendelen", balk slepen naar de gewenste lokatie en weer vergrendelen, VOILA!
Oud 11-12-2004, 13:36   #3 (permalink)

Standaard

Hey,
Nou heeft ie de hele taakbalk links neergezet, 't is al een verbetering maar niet helemaal wat ik wou

Ik wil alleen dat stukkie met die klok en active programma's verplaatsen (het lieft op de taakbalk houden) als dat mogenlijk is.

Maar iig bedankt
Oud 11-12-2004, 13:37   #4 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Hmm, of dat kan weet ik niet.
Oud 11-12-2004, 13:42   #5 (permalink)
J37

Standaard

Even ertussendoor: weet iemand ook of je de taakbalk over bijde monitoren uit kan strekken?
Oud 11-12-2004, 13:46   #6 (permalink)

Standaard

Dat doet ie bij mij automatisch, dat is juist het probleem

Edit: Dan word zeg maar het midden gewoon uitgerekt, zodat de Start-knop links zit, en dat @#!&* balkje dat ik links moet hebben, rechts zit. (Net zoals normaal, alleen dan wat verder uit elkaar )
Oud 11-12-2004, 14:21   #7 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Ultramon maybe de oplossing, http://www.realtimesoft.com/ultramon/
blackgoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-12-2004, 16:53   #8 (permalink)
J37

Standaard

Bedankt, dit ziet er al veel beter uit. Nu alleen noch mijn wallpaper over bijde beeldschermen uit zien te strekken.
Oud 12-12-2004, 13:30   #9 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof dat hetgeen wat jij wil bereiken gewoon een standaard instelling in je TV-out weergaves is hoor. Als je de eigenschappen van de desktop opent, en naar instellingen gaat kan je de secundaire monitor (tv) aanklikken, en kiezen voor 'Bureaublad uitbreiden naar deze monitor'.
Oud 13-12-2004, 14:02   #10 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thadeez
Ik geloof dat hetgeen wat jij wil bereiken gewoon een standaard instelling in je TV-out weergaves is hoor. Als je de eigenschappen van de desktop opent, en naar instellingen gaat kan je de secundaire monitor (tv) aanklikken, en kiezen voor 'Bureaublad uitbreiden naar deze monitor'.
Dan krijg je op de tweede monitor geen taakbalk, daar heb je echt UltraMon voor nodig.
Oud 13-12-2004, 18:43   #11 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thadeez
Dan krijg je op de tweede monitor geen taakbalk, daar heb je echt UltraMon voor nodig.
Dat ligt eraan, ik heb met een pc uitgerust met de laatste nvidia drivers dat ook gehad. Maar dan schuift de klok ook mee, met ultramon doet hij dat niet.
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HD in houd van sata naar sata raid verplaatsen. eXistenZ Software Junkies 5 11-03-2004 17:05
Links of rechts? Freakazoid Area 1337 3 30-12-2003 00:07
[Verplaatsen?] RvM/Eergassie Bart_Banaan CaseJunkies Support en Feedback 2 7-04-2003 14:27
Topic verplaatsen Phant0m CaseJunkies Support en Feedback 1 24-02-2003 21:10

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.