| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004 Locatie: Nijmegen
| Hey, Misschien een beetje een wazige vraag, maar ik vroeg mij iets af. Ik heb voor de gein mijn tv op mijn pc aangesloten, en nou heb ik het beeld horizontaal uigestrekt: Dus men reso is nu: 2048*768 Omdat dit opzich wel handig is als ik eens een film wil kijken, want dan kan ik de film op de helft van mijn tv zetten, en op de andere (monitor)helft gewoon internetten etc. Helaas is de display van de tv een beetje wazig (bij films moet hij als het goed is gewoon normaal zijn), en dus ook het balkje rechtsonder in het scherm (die met die klok en zo ). Daarom zou ik willen weten hoe ik dat balkje kan verplaatsen, of gewoon links neer kan zetten, zodat hij op mijn monitor neergezet wordt.Dank u ![]() Sph
__________________ SaphuA |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Hey, Nou heeft ie de hele taakbalk links neergezet, 't is al een verbetering maar niet helemaal wat ik wou ![]() Ik wil alleen dat stukkie met die klok en active programma's verplaatsen (het lieft op de taakbalk houden) als dat mogenlijk is. Maar iig bedankt ![]()
| | |
| | #6 (permalink) |
| Dat doet ie bij mij automatisch, dat is juist het probleem ![]() Edit: Dan word zeg maar het midden gewoon uitgerekt, zodat de Start-knop links zit, en dat @#!&* balkje dat ik links moet hebben, rechts zit. (Net zoals normaal, alleen dan wat verder uit elkaar )
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Ultramon maybe de oplossing, http://www.realtimesoft.com/ultramon/ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Bedankt, dit ziet er al veel beter uit. Nu alleen noch mijn wallpaper over bijde beeldschermen uit zien te strekken.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik geloof dat hetgeen wat jij wil bereiken gewoon een standaard instelling in je TV-out weergaves is hoor. Als je de eigenschappen van de desktop opent, en naar instellingen gaat kan je de secundaire monitor (tv) aanklikken, en kiezen voor 'Bureaublad uitbreiden naar deze monitor'.
__________________ Dus... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HD in houd van sata naar sata raid verplaatsen. | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 11-03-2004 17:05 |
| Links of rechts? | Freakazoid | Area 1337 | 3 | 30-12-2003 00:07 |
| [Verplaatsen?] RvM/Eergassie | Bart_Banaan | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 7-04-2003 14:27 |
| Topic verplaatsen | Phant0m | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 24-02-2003 21:10 |