| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik ben webmaster van [FNK], maar de site vertoont wat vage trekjes die ik er niet uit krijg gesloopt. Het gaat hierom: Als ik in Mozilla kijk, dan gaat het menu OVER de standaard pulldown menuutjes die je kan zien bij Downloads bijvoorbeeld. Maar kijk ik in Internet Explorer, dan gaat het standaard pulldown menuutje DOOR het menu van de site heen, waardoor sommige links niet meer te lezen zijn. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik dacht zelf: Alle standaard pulldown menuutjes slopen, maar dit is geen optie omdat je dan sommige delen van de site niet meer kan bereiken.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Dank je. Je ziet verschil zodra je op downloads klikt, daar staat nog een standaard windows pulldown menuutje, en die gaat dwars door het Main menu van de site heen in IE...
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004 Locatie: malle
| Ik hep ongeveer het zelfde met mijn website in IE toont hij alles op de juiste plek maar in firefox hangt alles zo wat er naast enzo kweet zelf niet door wat het komt ![]()
__________________ ASUS A7N8X-E Deluxe GeiL 256Mb@420Mhz AMD Sempron 2500 @ 2210Mhz 10.5X210 1.86V Sapphire 9550 128Mb @ 9600 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Dat ligt dan denk ik aan je HTML code, die is niet helemaal zo als het moet. Want IE slikt het al snel, terwijl FF daar veel strikter in is. En zou je zinnnen kunnen maken die ik ook begrijp ( ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fouten in de tekst(en) op de website | defecto | Events Junkies | 2 | 2-02-2005 17:13 |
| Website hosten | Ice T | Software Junkies | 28 | 24-11-2003 19:05 |
| fout op een website | CommanderBart | Software Junkies | 4 | 9-06-2003 15:07 |