| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik heb een jaar Tiscali ADSL liggen en dat liep altijd als een trein. Maar een maandje geleden is het ineens enorm traag geworden. Normaal haal ik bij speedtest 240kB/s downstream en 42kB/s upstream, nu nog maar 20 down en 30 up. Er is bij mij thuis niks verandert in het netwerk, behalve dat ik een Sweex switch van 20 euro in m'n netwerk geknupt heb. Rond die tijd is het slome ineternetten ook begonnen. Dan zou je zeggen daar ligt het aan, maar de switch heb ik al uit mijn netwerk gehaald en dan nog is mijn verbinding sloom. Router en modem gereset, helpt niet. Vanaf 4 pc's gespeedtest.nl'ed en de verbinding blijft sloom, het ligt dus niet aan 1 pc binnen mijn netwerk (Spyware e.d.) Ik heb Tiscali gemaild dat het zo sloom is en dan replyen ze dat ik op spyware moet scannen Mijn router (Een Draytek Vigor 2200e) laat niet in de routerlogs zien dat ik wordt ge DOSt. Wie weet wat ik het beste kan doen om dit probleem te verhelpen, ik betaal wel geld voor iets wat ik niet krijg.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Probeer dit eens te draaien : http://www.hitmanpro.nl/ Weet je bijna zeker dat alle spyware weg is. Verder zou ik eens kijken of pingen tussen de pc's in je netwerk ook traag is. Daarna eens kijken waar de vertraging zit, bijvoorbeeld een traceroute naar www.casejunkies.com ( start > run > cmd > tracert www.casejunkies.com ) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Ik heb vrijwel exact dezelfde configuratie liggen, weet alleen niet of je via kpn of babyxl adsl hebt. Probeer het modem eens direct aan te sluiten en of het dan nog steeds langzaam is. Heb je de draytek al eens naar fabrieks configuratie gereset? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik neem aan dat je kilobytes bedoelt ipv bits? 240 kbit downspeed lijkt me erg weinig :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Draadloos internet | MC>JUNK | Software Junkies | 12 | 17-05-2007 12:17 |
| Internet probleem | ankh | Software Junkies | 5 | 22-03-2007 19:25 |
| Internet | goofy | Software Junkies | 9 | 7-01-2007 13:32 |
| [CJ] Laatste tijd sloom? | DjGeRo | CaseJunkies Support en Feedback | 18 | 23-02-2003 18:54 |