| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2003 Locatie: Waddinxveen
| Ik heb gisteren een nieuw mobo in m`n pc gezet, daardoor kon ik windows niet meer opstarten. Toen heb ik windows XP over Windows XP gezet om m`n pc weer te laten booten. Al de profielen die op m`n pc stonden staan nog op m`n HD maar ik kan ze niet meer openen. is er een Tweak voor dat ik ze wel weer kan openen ? Alvast bedankt
__________________ Doet u mij maar twee ram en één cpu, netjes geserveerd op een moederbordje. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ik ben Beheerder van deze pc en Ik ben ook de admin. Mijn vorige account was alleen voor die user ( ME ).
__________________ Doet u mij maar twee ram en één cpu, netjes geserveerd op een moederbordje. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Profielen zijn beveiligd opgeslagen met een unieke code. Een nieuw account aanmaken onder de zelfde naam werkt dus niet. De enige manier om deze te openen is als Administrator de rechten overnemen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik heb als admin en als user de rechten over genomen nu kan ik de map waar sub mappen in zitten openen maar ik kan geen sub map openen ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Errors bij profiel | brantje | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 18-09-2005 17:52 |
| Wat is dit voor een profiel? | Hellfish | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 11-04-2004 03:12 |
| Profiel veranderen | Solomon | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 30-03-2004 22:56 |
| Profiel verzieken..... | Freakazoid | CaseJunkies Support en Feedback | 30 | 7-01-2004 00:26 |
| Profiel knop doet het nog niet ? | ~Dissection~ | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-01-2003 18:40 |