| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik hing wat rond op IRC toen opeens deze link voorbij kwam: http://www.tweaking-gamers.com/forum...topic=2539&hl= Ik had eerst zoiets van wat is dit nou, dus ik heb het even geinstalleerd maar het is echt een super programma! Het geeft simpel in blokjes weer hoe groot bestanden zijn zodat je makkelijk grote files kan vinden. <a href="http://www.win.tue.nl/sequoiaview/Graphics/ScreenSHSq1a.jpg"> </a>Ideaal op een LAN party als je opeens geen schijfruimte meer hebt. Download het progje hier en ga er gewoon eens mee spelen, het is echt handig.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Superhandig! Voorkomt onnodige en verkeerde verwijdering van bestanden op een heel simpele maar doeltreffende manier! ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Relext. Ik gebruik m ff en gelijk 20 gig vrij ![]() Jammer dat je niet rechtermuisknop-->delete file kan doen. Voor de rest een relext proggie.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Lijkt een beetje op Space Monger, die vind ik persoonlijk wat overzichtelijker.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Recycle Junkies] Misschien een nl2br(); handig? | W3BG0D | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 26-03-2004 19:28 |
| 2,5" schijfje in je mini pc bouwen? dit is handig | InsaneKitty | Hardware Junkies | 6 | 8-11-2003 10:16 |