Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 22-11-2004, 22:46   #1 (permalink)

Standaard [nvidia drivers] major problemen met nieuwe drivers!!

Beste medejunks, hoor aan, mijn triest verhaal:
Sinds kort heb ik nfsu2, en daarvoor heb ik de nieuwste drivers voor mijn nvidea geforce 4 ti4200 nodig, drivers geinstallerd, en ik dus fijn nfsu2 spelen (Goed spel trouwens!), maar nou kom ik vandaag thuis, zet m'n pc aan, en begint spontaan m'n monitor/videokaart/driver te trippen! M'n monitor gaat steeds op zwart en dan weer aan! Terwijl ik gister nog de hele dag zonder problemen heb kunnen computeren en etc.! Uit wanhoop heb ik vanmiddag maar winXP opnieuw geinstalleerd, maar nee hoor, dat hielp niets.. Ik dus maar weer de drivers verwijdert, en toen kwam Rich met het idee om de "Omega" drivers erop te zetten, alleen dan begint m'n monitor te trippen als ik firefox of IE gebruik (vandaar dat ik naar een ander pc moest om alle typfouten te verwijderen, het is echt niet te doen, typen op een steeds aan en uit gaant scherm! )
Enfin, ik hoop dat iemand van jullie enig idee heeft wat er aan de hand is, Rich en ik waren zover dat die drivers gewoon slecht zijn (in veilige modus en zonder die drivers doet hij het gewoon!) maar ik hoop dat iemand hier nog andere ideeen heeft!

(edit voltooid)
Oud 23-11-2004, 07:05   #2 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Oudere drivers pakken?
blackgoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-11-2004, 07:51   #3 (permalink)

Standaard

Ik heb nu versie 66.93 en heb een site gevonden met versie 61.76, ben benieuwd of deze het wel doen..
Oud 23-11-2004, 16:02   #4 (permalink)

Standaard

Met de oudere drivers had ik hetzelfde probleem, maar ik heb nu de kaart er ff uitgehaalt, en schoongemaakt, onder het heatsinkje (niet op de core van de gpu) zat onwijs veel stof, maar dat is nu weg, en de problemen kennelijk ook.. Heel vaag.. Nu nog ff de nieuwste drivers proberen, en kijken hoe hij zich houdt!
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Drivers videokaart Sendar Hardware Junkies 18 2-06-2007 16:59
drivers, windows en hd problemen Fret_Kroket Software Junkies 4 26-02-2006 14:17
Mobo drivers? SaphuA Software Junkies 4 12-05-2005 09:49
webcam en usb drivers Mr. Neo Software Junkies 5 5-11-2003 13:21
drivers burak Software Junkies 11 3-10-2003 19:44

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.