| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Oi, Ik had een keertje last van dat gezeik met dat nt/authority system. Dat je binnen 1 minuut alles moet opslaan, en dat de pc dan reboot. Daar heb ik toen de patch voor geinstalleerd, en is het heel lang goed gegaan. Maar sinds net, is het weer begonnen. Ik heb ad-aware er over gehaald, stinger etc. maar niet geholpen. Kunnen jullie mij helpen? GB
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Als je die melding krijgt : start > run > shutdown -a typen en dan enter. In veel gevallen is de melding dan weg, en kan je daarna rustig een virusscan draaien, zijn zat online mogelijkheden voor, google maar eens naar online virusscan. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Sasser, Nimbda, Blaster, dat zijn al drie varianten van virrusen die je pc kunnen laten herstarten DMV windows exploits.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Start --> Instellingen/Settings --> Configuratiescherm --> System --> Geavanceerd --> Opstart- en herstel instellingen: Optie uitvinken die je computer opnieuw op laat starten. Dat was denk ik de oplossing die jij bedoelt.
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| 1. Zet je windows firewall even aan zodat je de RCP error niet krijgt. 2. Patch je windows helemaal via http://windowsupdate.microsoft.com . 3 Zet je windows firewall weer uit. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zorg dat je virusscanner up-to-date is, bezoek regelmatig de Windows Update-pagina en denk vooral na voordat je op ja klikt tijdens het internetten.. Ik moet het afkloppen, maar ik heb in de 15 maanden dat ik ADSL heb nog nooit last gehad van virusbesmettingen. Zal wel met intuïtie te maken hebben ofzo, ik ruik die virusmailtjes van een kilometer afstand :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Same here, nog nooit last gehad van virussen (op yankee doodle 32 na, maar toen zat ik nog in dos 6.0 en besmette ik alleen windhoos pc's ). Ik heb nog nooit van m'n leven een virusscanner geinstalleerd, maar als je gewoon een beetje 'bedacht' surft en de nodige updates installeert, ben je nog altijd het veiligst. Daar kan geen virusscanner aan tippen. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 november 2005
| Ik heb hetzelfde probleem voor, alleen vervelender. ik heb slechts 5 seconden om m'n shutdown uit te schakelen, en geraak bijgevolg dus niet eens in m'n venster van uitvoeren. is er een mogelijkheid om binnen 5 seconden(of 15 seconden na klikken op aanmelden) dit stop te zetten? processen uitschakelen heeft ook geen zin. help ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Probeer eens in veilige modus op te starten, dan de oplossing van Thadeez. Start --> Instellingen/Settings --> Configuratiescherm --> System --> Geavanceerd --> Opstart- en herstel instellingen: Optie uitvinken die je computer opnieuw op laat starten. Dat was denk ik de oplossing die jij bedoelt. En weet je zeker dat dit geen hardwarematig probleem is ? ik ken geen virus die 5 seconden na het booten je pc opnieuw laat opstarten. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Woei mijn liev oud topicje ER was een command voor om in uitvoeren te typen. Ik zal nog ff op zoek gaan naar dat command, weet ik zo niet meer. Ik hoop dat ik daar vanmiddag ff aan toe kom ![]()
__________________ Heul nie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VL System Zephyrus Automatic System Controller | defecto | News & Review Junkies | 12 | 28-08-2004 20:54 |
| Apache vraag. (alweer) | Freakazoid | Software Junkies | 8 | 30-03-2004 21:36 |