| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 januari 2004 Locatie: Nijmegen
| Hey, Ik vroeg mij af of de huidige settings voor mijn Radeon 9600xt goed zijn, of wat ik nog moet verbeteren oid. Ik ben iemand die graag eruit haalt wat erin zit, dus vandaar dat ik het vraag ![]() Ik heb een Intel 2.8Ghz processor en 1GB RAM, als iemand dat wilt weten. Omdat ik mijn screenie niet kon uploaden, zet ik de settings hier neer. De optie met het * is de huidig geselecteerde optie. Citaat:
__________________ SaphuA | |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dusse.. *bump* Edit: Ter informatie, met de huidige instellingen kan ik HL2 en Source (Bijna alles op High en AA op 4) met een gemmideld fps van ongeveer 38-45 spelen. Op rustige plaatsen vaak fps van 55-65. SaphuA
__________________ SaphuA |
| | |
| | #6 (permalink) |
| hmmm oke ![]() Ik heb nog 2 vraagjes, wat moet ik nou precies doen met die Fastwrites optie? De een zegt dat Radeon 9600xt niet kan zonder, en de ander zegt dat hij juist uit moet. Wat is nou de bedoeling en wat doet het eigenlijk? Ook zou ik willen weten wat die VPU recovery precies doet, veel mensen zeggen dat dit vaak een reden is van het crashen van een spel. Wat doet het, en is het slim om em uit te zetten? Thnx, SaphuA
__________________ SaphuA |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Voor zover ik weet geeft FastWrites in sommige gevallen een kleine verbetering in prestaties, maar zorgt het vaak ook voor fouten en vastlopers. Je kan het dus aanzetten, maar mocht je problemen krijgen met games dan moet je het weer uitzetten.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 november 2004
| Voor zover ik weet heeft FastWrite op ATI kaarten geen zin, op nvidia daarintegen weer wel. Het zal hoe dan ook de prestaties niet negatief beinvloeden, wat wel zo is op ATI kaarten zal met FastWrites uit het bedoel stabieler draaien is mijn eigen bevinding (Sapphire Radeon 9800Pro@XT geflashed) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| TruForm zou ik op applicatie-voorkeur zetten, dat ziet er een stuk mooier uit als het ondersteund wordt. En de Anisotropic Filtering kan je wel een standje lager zetten denk ik, levert je een hogere framerate op terwijl je beeld op 4 of 8 x AF nog steeds erg mooi is.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ati omega driver | case_freak | Software Junkies | 8 | 10-10-2005 17:26 |
| PHPBB2 settings | eXistenZ | Software Junkies | 16 | 23-11-2004 15:32 |
| Deafault BIOS settings in geflashde BIOS? | SaphuA | Software Junkies | 9 | 25-05-2004 16:59 |
| Jedi Knight 2 onthoudt game settings niet. | ThaBram | Software Junkies | 0 | 10-07-2003 09:41 |