| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik ben op zoek naar een stukje code om op een website te integreren, ik zal even omschrijven wat de bedoeling is: Op de website moet er een soort scrollende tekst komen waarin mededelingen geplaatst kunnen worden, deze mededelingen moeten dan aangepast kunnen worden via een beveiligde pagina door mensen die in principe totaal geen ervaring met websites en ftp etc. hebben. Het zou dan zo moeten zijn dat er een aantal textarea's zijn in te vullen of te legen en deze worden naar bevestigen weergegeven in de scrollbar of de frontpage. Liefst zo simpel mogelijk. Lampje.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Je kan het beste met een CMS (Content Management Sysyem) werken. Ik heb geen idee hoe je huidige site erbij staat, en hoe deze geschreven en gescript is, maar met een CMS kan je alles wat jij wil aanpassen, en er eventueel rechten op geven zodat je enkel bepaalde personen toegang tot het aanpassen van info geeft. Maar de brandende vraag is, gebruik je al een CMS, en wat zijn de specs van je site? PHP, SQL... ?
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Je zou even RVM moeten vragen of hij dit tegen een kleine vergoeding wil doen, hij kan php, mysql, c++, alles zon beetje, maar of hij je wil helpen week niet.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Simpele CMS voor kleine website gezocht | Thadeez | Software Junkies | 5 | 20-02-2006 19:46 |
| And we're back! | Thadeez | Area 1337 | 29 | 2-06-2005 14:43 |
| Welke Bios Back-up accu voor mijn mainboard ? | 1N54N3 | Elektronica Junkies | 5 | 2-08-2003 22:49 |