Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-11-2004, 10:39   #1 (permalink)

Standaard Scrollbar voor website met back-end

Ik ben op zoek naar een stukje code om op een website te integreren, ik zal even omschrijven wat de bedoeling is:

Op de website moet er een soort scrollende tekst komen waarin mededelingen geplaatst kunnen worden, deze mededelingen moeten dan aangepast kunnen worden via een beveiligde pagina door mensen die in principe totaal geen ervaring met websites en ftp etc. hebben. Het zou dan zo moeten zijn dat er een aantal textarea's zijn in te vullen of te legen en deze worden naar bevestigen weergegeven in de scrollbar of de frontpage. Liefst zo simpel mogelijk.

Lampje.
Oud 11-11-2004, 11:07   #2 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Je kan het beste met een CMS (Content Management Sysyem) werken. Ik heb geen idee hoe je huidige site erbij staat, en hoe deze geschreven en gescript is, maar met een CMS kan je alles wat jij wil aanpassen, en er eventueel rechten op geven zodat je enkel bepaalde personen toegang tot het aanpassen van info geeft.

Maar de brandende vraag is, gebruik je al een CMS, en wat zijn de specs van je site? PHP, SQL... ?
Oud 11-11-2004, 12:53   #3 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thadeez
Je kan het beste met een CMS (Content Management Sysyem) werken. Ik heb geen idee hoe je huidige site erbij staat, en hoe deze geschreven en gescript is, maar met een CMS kan je alles wat jij wil aanpassen, en er eventueel rechten op geven zodat je enkel bepaalde personen toegang tot het aanpassen van info geeft.

Maar de brandende vraag is, gebruik je al een CMS, en wat zijn de specs van je site? PHP, SQL... ?
Nou die vragen kan ik helaas niet direkt beantwoorden, het is nml. zo dat ik iemand hiermee wil helpen een extra aan de site toe te voegen die hij gemaakt heeft, ik ga er van uit dat hij geen CMS gebruikt, en dat is denkelijk ook niet direkt nodig. Ik denk dat er met PHP en een look-up bestandje ook wel wat te maken moet zijn, alleen ontbreekt mij de kennis hiervan en roep ik jullie hulp in
Oud 14-11-2004, 20:25   #4 (permalink)

Standaard

Je zou even RVM moeten vragen of hij dit tegen een kleine vergoeding wil doen, hij kan php, mysql, c++, alles zon beetje, maar of hij je wil helpen week niet.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simpele CMS voor kleine website gezocht Thadeez Software Junkies 5 20-02-2006 19:46
And we're back! Thadeez Area 1337 29 2-06-2005 14:43
Welke Bios Back-up accu voor mijn mainboard ? 1N54N3 Elektronica Junkies 5 2-08-2003 22:49

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.