| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Hallo Ik had eerst windows XP geinstalleerd en wou toen een multiboot maken met linux suse 9.1, dus ik had suse geinstalleerd op een linux partion, maar nu start alleen linux nog maar op en ik kan dus niet meer in windows XP komen iemand een idee hoe ik nu nog een multiboot kan maken??? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Als we het dan toch over multiboots hebben.. Heb hier 1 systeem met 2x XP.. Dat is gekomen toen ik een kapotte versie wou herstellen heeft ie er gewoon een bij op gezet.. Enig idee hoe ik hier weer vanaf kom zodat hij me niet telkens vraagt welke OS ik wil booten?? Heb al gezocht op google en kon daar alleen info vinden over hoe een extra boot te instaleren.. Niet hoe te verwijderen... Tevens gewoon de bestaden verwijderen hielp ook niet.. Dus er zal wel ergens een bestandje aanwezig zijn die nog voor die dual boot zorgt..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Genoeg te vinden! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| multiboot? | bartjes | Software Junkies | 2 | 30-06-2005 18:57 |