| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hoi. waar kan ik een I/O (wat is dat?) downloaden? Voor mijn LCD: T6963C.? Hij zit op de printerpoort aangesloten. Hij deed het eerst wel maar me windows is gecrasht. En nu doet me lcd het niet meer. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Hier. Als je zelf even gegoogled had/Download junkies gecheckt had had je het zo kunnen vinden hoor... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Het zou maybe wel handig zijn als we wat meer wisten, wat van soort lcd ofzo...? Wat van foutmelding...?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| waar is de batterij voor | E-TECH | Hardware Junkies | 11 | 13-03-2007 16:50 |
| [EL] Waar online voor 1.50 aan onderdeeltjes bestellen.... | dj_dysaster | Elektronica Junkies | 4 | 26-12-2004 20:32 |
| Thumbscrews voor cd rom, waar? | BeuNdeHaaS | Casemod Junkies | 17 | 16-12-2003 01:15 |
| Waar gebruik jij je speciale p4 aansluiting op je atx voor? | Thoughtless | Area 1337 | 22 | 1-07-2003 21:24 |
| wie weet waar ik smartie kan downloaden? | -PartyBoy- | Elektronica Junkies | 5 | 18-03-2003 22:03 |