| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Hallo, Ik draai windows XP, en ik heb nu het probleem dat als ik naar het configuratiescherm ga en daar dan op software klik dat er niets gebeurd. Er wordt dus geen nieuw venster geopend waarin een lijst staat met al mijn geinstaleerde software. Weet iemand misschien hoe ik dit zou kunnen verhelpen zonder windows XP weer opnieuw te installeren. Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Kan je ook niet via start, programmatoegang en -instellingen daar komen? Is n.l hetzelfde venster alleen een ander ''tabblad''.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Je register wordt ook opnieuw begonenn waardoor, alle register verwijzingen er niet meer zijn. Het kan ook voor een instabiel systeem zorgen. Met andere rare problemen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003
| Uhm je kunt je installatie herstellen zonder dat je register en program files worden geleegt. Ik heb dit amper 3 weken geleden nog gedaan. Niet geschoten in trouwens altijd mis andere manieren om je probleem op te lossen zie ik ook niet dus... de keuze is veder aan jou. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dualboot WinXP en SuSE 9.1 Pro | eXistenZ | Software Junkies | 25 | 7-08-2004 18:56 |
| WinXP ziet HDD niet. | mir4dor | Hardware Junkies | 11 | 11-06-2004 13:54 |
| ide hdd met sata @ winxp | Solomon | Hardware Junkies | 14 | 10-10-2003 10:27 |
| Win2k of winxp?? | Eergassie | Software Junkies | 5 | 22-06-2003 17:41 |
| WinXP wil niet meer booten | TreboR | Software Junkies | 8 | 16-05-2003 21:58 |