| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hall000o, M'n peeceetje staat ongeveer 24 uur/dag aan omdat hij gebruikt word als Css-Server en om mijn pr0n uit te breiden... njah boeiend... Wat dus mijn probleem is, njah probleem meer angst eigenlijk, is dat er iets mis gaat met mijn watercooling. Ik heb namellijk in het verleden veel last gehad van lekkende resorvoirs zodat je pc een soort van zandloper word... Ik heb nu wel een programma die boven de max. temp een zeer irrtant bios geluid geeft, maar daar heb je best wel weinig aan als je niet thuis bent ofzo. Dus nu is mijn vraag ofdat iemant software kent die je hele pc gewoon afsluit als hij boven de max aangegeven temperatuur komt ? Ik heb google al geprobeert maar heb geen id waar ik naar moet zoeken GReetzz |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Je kan MBM 5 een programma laten starten als je boven een bepaalde temp komt (je kan ook alarm piepjes laten geven maar daar heb je nu niks aan). Ik vond hier een commando om je pc uit te zetten. Maak van dat commando een snelkoppeling op je bureaublad en volgens mij ben je er dan. (ik heb het zelf nog niet geprobeerd)
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Maar die software kan meestal geen programma's opstarten als de temperatuur op een aangegeven punt komt. (Iig mijn chieftec digidoc niet, en het epox proggie ook niet.) Maar staat er in je bios geen dingetje met 'shutdown temperature'?
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sofware hitte pc | william | Software Junkies | 6 | 23-03-2005 14:06 |
| LSA Shell error + System shut down | truSt | Software Junkies | 6 | 1-05-2004 19:22 |
| lijmen, plakken, hoe je het ook noemen wilt | willem | Casemod Junkies | 11 | 12-11-2003 18:31 |