| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| De modem is usb modem. Ik heb hem vanmidag eens aangesloten op de server, maar hij herkent hem niet. Dus ik weet ook niet waar dat aan ligt. Maar het was wel via het plaatje van the widow maker.
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 september 2004
| Het lijkt mij 't beste dat je een router neemt. De enige router (voor zover ik weet) die een USB-modem aan kan sturen is een Eminent, type EM4112.
__________________ Ze kunnen beter over fiets lullen, dan over lul fietsen! |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Citaat:
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Nofi maarre...Je heb al een router! Als jij een USB modem heb en er loopt een UTP kabel naar je kamer toe dan moet er iets zijn dat de internet verbinding deelt en het omzet naar utp...Router? :P |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Ik heb me usb modem aangesloten op een pc. Vanuit die pc loopt een utp kabel, naar een switch (boven) En vanuit de switch loopt een kabel naar de server, en mijn andere pc's. Oftewel, mijn pc beneden funcioneert NU als router, maar is er geen enkel programma, die zeg maar wel die poorten door kan wijzen? Snap je nou een beetje hoe het er bij mij uitziet? GB
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Waarom zet je dan daar je FTP software niet op?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Dat is waar. Maar nou zit ik met het volgende probleem, ik heb dus geen firewall op me internet verbinding, althans niet die van XP, wel van Sygate. Maar zover ik weet lukt dat hier niet mee. @Demoniac: tnx voor de uitleg ![]()
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2004 Locatie: Mijdrecht
| mjah, allemaal leuk en aardig dit maar veilig is het niet ;) mocht iemand met ervaring binnen willen komen kan dat lukken. Veilige oplossing: (linker kant) ![]() (ps plaatje 'links' is naar aanleiding van me netwerk hier thuis nu)[/img]
__________________ De meeste nuttige pagina van heel CJ Echt de moeite waard! En probeer deze ook eens ;] |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Citaat:
Ik heb zelf nu een netwerk gebouwd waarbij de sever ook als Gateway/DNS/DHCP server fungeerd. Op deze zelfde server heb ik nu ook een web, ftp en mail server gezet. En ik kan nog steeds gewoon alles doen op de andere computers in het netwerk. Ik heb het gedaan volgends het plaatje van 'the widow maker' en heb gebruik gemaakt van alle standaard software die bij Windows Adv. Server 2000 zit (behalve de web, ftp en mail software). Als je rustig de tijd neemt om alles op te zoeken (met bv Google) dan is het heel gemakkelijk (tenzij je geen woord engels kan lezen)
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Minimod: 19" Rack servertje. | Lampje | Casemod Project Logs | 15 | 26-08-2004 01:58 |
| Netwerk | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 19 | 6-05-2004 17:29 |
| netwerk | burak | Software Junkies | 16 | 12-02-2004 18:41 |
| netwerk probs | Reeferke | Software Junkies | 7 | 11-01-2004 14:52 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 18:42 |