| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Sinds een ruime week kan ik geen links meer openen die ik via mail krijg, iedere keer als ik dan op de link klik krijg ik rechtsonder in beeld te zien ''javascript penwin(''. Normaal gesproken zou daar de URL moeten komen waarnaar er gelinkt wordt. Ik heb al vanalles geprobeerd maar het heeft nog niet mogen baten. Ik heb dit probleem alleen bij mail, of ik nou met IE werk of met Firefox, met surfen merk ik er niks van. Ik gebruik Win XP Home.Is er toevallig iemand die dit probleem bekend voorkomt en/of er een oplossing voor weet?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Weet dat nou helemaal niemand?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Bij welke mail(?) is het? Gaat het webbased mail zoals Hotmail of om de mail die je binnenhaald in bv Outlook???
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Javascript, roll-over maken | N34X | Software Junkies | 3 | 25-01-2004 17:31 |