| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 september 2004 Locatie: Zaandijk
| Hey, Ik zal wel weer heel dom bezig zijn maar hoe krijg ik in vredens naam mn onderschrift aan?! Ik heb bij instellingen gekeken en daar stond "onderschrift altijd gebruiken", heb ik op ja geklikt maar ik zie nergens t onderschrift van mij Zal vast wel een heel makkelijke oplossing voor zijn die ik niet heb gezien mjah, niet iedereen is slim . Ik weet btw ook niet of dit wel de goede plek is voor deze topic.. Maar as dat niet zo is merk ik dat vanzelf wel :PGreetzz, Jim
__________________ -"Death Answers All Our Questions OF Life, Thats A Fact" -"Eternal Death Is Equal To Eternal Life" © Storm.. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Onderschrift | ThrillFreak | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 3-02-2007 16:20 |
| Onderschrift limiet | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 10-06-2004 22:28 |
| FP-Forum bug? | Hummel-X | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 7-01-2004 14:26 |
| Onderschrift te lang | Interstice | CaseJunkies Support en Feedback | 27 | 17-07-2003 21:46 |